شهر موبایل یکی دیگر از تامین کنندگان قطعات آیفون ۱۴ به مشکل خورد - گوشی سیتی

هفته گذشته تحلیل‌گر با سابقه اپل مینگ چی کو، گفت که برخی تامین کنندگان اپل برای پنل و رم آیفون ۱۴ با مشکلات کیفی مواجه شده‌اند، اما این موضوع تاثیر محدودی بر تولید انبوه خواهد داشت زیرا غول فن‌آوری کوپرتینویی تامین کنندگان سری آیفون ۱۴ خود را برای جلوگیری از تاخیر در عرضه سری جدید گوشی‌هایش، تنوع بخشیده است. با این حال کو امروز گزارش داده که یکی دیگر از تامین کنندگان اپل یعنی شرکت Genius، این بار با مشکلات کیفی مربوط به لنزهای دوربین پشتی آیفون ۱۴ در حال دست و پنجه نرم کردن است.

کو می‌گوید که یکی از لنزهای عقب آیفون ۱۴ شرکت Genius احتمالا از مشکلات کیفیت پوشش و ترک رنج می‌برد که باعث شده اپل حدود ۱۰ میلیون سفارش لنز را به شرکت لارگان انتقال دهد تا از تاخیر در ارسال آیفون ۱۴ جلوگیری کند، زیرا این شرکت تایوانی قادر است تا شکاف مربوط به این مشکل را پر کند.


 

این تحلیل‌گر ادعا کرده که شرکت Genius باید بتواند در عرض دو ماه به مشکل پیش آمده رسیدگی کند و اگر این کار را انجام ندهد، لارگان سفارش‌های بیشتری از اپل برای لنزها دریافت خواهد کرد.

انتظار می‌رود اپل در ماه سپتامبر (شهریور) از سری آیفون ۱۴ رونمایی کند که شایعه شده است از چهار مدل آیفون ۱۴، آیفون ۱۴ مکس، آیفون ۱۴ پرو، آیفون ۱۴ پرو مکس تشکیل شده است و دیگر نسخه مینی در این سری از آیفون‌ها وجود نخواهد داشت. اگر اپل با هیچ مشکل تامینی مواجه نشود که بر خط تولید انبوه این شرکت تاثیر بگذارد، خط تولید آیفون ۱۴ طبق برنامه از پیش تعیین شده اپل و به موقع به فروش خواهد رسید.

 
۵ مرداد ۱۴۰۱

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 45 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 28 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها