شهر موبایل گزارش جدید خبر از دوربین بهتر و نمایشگر بزرگ‌تر برای آیفون SE 4 می‌دهد - گوشی سیتی

اپل به تازگی سری آیفون ۱۵ را معرفی و روانه بازار کرده است ولی شاید برچسب قیمتی آن برای همه کاربران مناسب نباشد. در واقع، شاید خریداران تمایلی برای پرداخت هزینه‌ بالا برای آیفون نداشته باشند. برای این دسته از کاربران، اپل سری SE را عرضه کرده که جدیدترین نسخه آن یعنی آيفون SE 3 سال گذشته رونمایی شد. در این راستا، کاربران منتظر نسل جدید گوشی‌های مقرون به صرفه اپل هستند که در چند ماه اخیر شایعات مختلفی پیرامون آن منتشر شده است.


آيفون SE 3

حالا افشاگری به نام Nithin Prasad اطلاعات جدیدی پیرامون آیفون SE 4 را در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به اشتراک گذاشته که شامل مشخصات فنی نمایشگر، سخت‌افزار، توان شارژ و طراحی آن می‌شود.

براساس گفته‌های این افشاگر، آيفون SE 4 به نمایشگر ۶٫۱ اینچی اولد LTPS مجهز خواهد بود که نمونه مشابه آن را در گوشی آيفون ۱۴ دیده‌ایم. البته نرخ نوسازی این نمایشگر همچنان ۶۰ هرتز خواهد بود و هیچ بهبودی در این زمینه نخواهد داشت. در مقایسه با نمایشگر ۴٫۷ اینچی آيفون SE 3، نمایشگر آیفون جدید اپل به طرز قابل توجهی بزرگ‌تر خواهد شد.

آیفون SE 4 احتمالا از طراحی مشابه آیفون XR بهره خواهد برد که شامل نمایشگر با حاشیه‌های اندک و ناچ می‌شود. همچنین نسخه جدید سری SE از قابلیت فیس آیدی و دوربین‌های بهتر برخوردار خواهد شد. برای یادآوری، آیفون SE 3 با یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی روانه بازار شده است. در نتیجه، عرضه آیفون SE 4 با سیستم دوربین جدید چندان دور از ذهن نیست.

قلب تپنده آیفون SE 4 تراشه A15 بایونیک خواهد بود که قبلا در گوشی‌های مختلفی مانند آیفون SE 3، سری آیفون ۱۳، آيفون ۱۴ و آيفون ۱۴ پلاس به کار رفته است. علی‌رغم قدیمی بودن، A15 بایونیک از قدرت پردازشی بالایی بهره می‌برد که اکثر تسک‌های موردنیاز را به راحتی انجام می‌دهد.

با توجه به تجهیز سری آيفون ۱۵ به درگاه USB-C، افشاگر Nithin Prasad اذعان داشته که آیفون SE 4 نیز با درگاه مشابه روانه بازار خواهد شد. انرژی موردنیاز دستگاه نیز توسط باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد. انتظار می‌رود آیفون SE 4 در پایان سال ۲۰۲۴ و یا در سال ۲۰۲۵ میلادی معرفی شود.

 
۴ مهر ۱۴۰۲

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 119 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 26 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها