شهر موبایل لیست کامل مشخصات فنی سری پیکسل ۸ فاش شد - گوشی سیتی

تا به امروز، شایعات زیادی پیرامون نسل جدید سری پرچمدار گوگل یعنی سری پیکسل ۸ منتشر شده که طراحی و بخش زیادی از جزئئیات فنی آن را فاش کرده‌اند. حالا اما گزارش جدیدی پیرامون پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو در دسترس کاربران قرار گرفته که حاوی لیست کامل مشخصات فنی این دو پرچمدار موردانتظار است.

افشاگری برجسته به نام Kamila Wojciechowska اطلاعات مربوط به مشخصات فنی سری پیکسل ۸ را در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به اشتراک گذاشته است. این افشاگر قبلا نیز گزارش‌های متعددی را درباره گوشی‌های گوگل منتشر کرده بود که با اطلاعات تازه فاش شده کامل مطابقت دارند.

طبق این گزارش، پیکسل ۸ به نمایشگر اولد ۶٫۲ اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۶۰ تا ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد شد. این نمایشگر همچنین قادر است به روشنایی حداکثری ۲۰۰۰ نیتی دست پیدا کند. از سوی دیگر، پیکسل ۸ پرو از نمایشگر ۶٫۷ اینچی اولد با رزولوشن تصویر QHD پلاس و نرخ نوسازی متغیر ۱ تا ۱۲۰ هرتزی (فناوری LTPO) بهره خواهد برد. روشنایی حداکثری این نمایشگر برابر با ۲۴۰۰ نیت خواهد بود.

قلب تپنده سری پیکسل ۸ تراشه تنسور G3 خواهد بود که با تراشه امنیتی تایتان M2 همراه می‌شود. این دو گوشی از نظر حافظه رم و حافظه داخلی نیز با یکدیگر متفاوت هستند. در این رابطه، پیکسل ۸ با حافظه رم ۸ گیگابایتی LPDDR5x و دو نسخه حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی UFS 3.1 روانه بازار می‌شود. پیکسل ۸ پرو نیز در حافظه رم ۱۲ گیگابایتی LPDDR5x و حافظه داخلی تا ۱ ترابایت برای بازار آمریکای شمالی و حافظه داخلی تا ۵۱۲ گیگابایت برای دیگر بازار در دسترس قرار خواهد گرفت.

انرژی موردنیاز پیکسل ۸ توسط باتری ۴۵۷۵ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۲۷ واتی باسیم و شارژ بی‌سیم ۱۸ واتی تامین می‌شود. از آن سو، منبع تغذیه پیکسل ۸ پرو باتری ۵۰۵۰ میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ ۳۰ واتی باسیم و شارژ ۲۳ واتی بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

اصلی‌ترین ویژگی سری پیکسل ۸ پشتیبانی نرم‌افزاری طولانی‌مدت آن است چرا که گزارش شده گوگل تا ۷ سال بروزرسانی نرم‌افزاری و پچ‌های امنیتی را برای دستگاه‌های خود عرضه خواهد کرد. در حال حاضر، دیگر برندها مانند سامسونگ و اوپو تنها تا ۵ سال بروزرسانی نرم‌افزاری و امنیتی را در اختیار محصولات خود قرار می‌دهند.

برای مقاومت بیشتر، در پنل پشتی و جلویی پیکسل ۸ محافظ گوریلا گلس ویکتوس به کار خواهد رفت. نسخه پرو سری نیز به محافظ گوریلا گلس ویکتوس ۲ مجهز خواهد بود. البته هر دو این گوشی‌ها از گواهی ضدآب و گردو‌غبار IP68 بهره خواهند برد. از دیگر مشخصات فنی سری پیکسل ۸ می‌توان به بلوتوث نسخه ۵٫۳، وای‌فای ۷ و NFC اشاره کرد. به عنوان محصول پرمیوم، پیکسل ۸ پرو از قابلیت‌های ویژه‌ای مانند فناوری باند فوق عریض، سنسور سنجش دما و دوربین تله‌فوتو ۴۸ مگاپیکسلی پشتیبانی می‌کند.

 
۳ مهر ۱۴۰۲

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 99 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 25 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها