شهر موبایل تصویر جدید پیکسل ۸ پرو پنل مات آن را نشان می‌دهد - گوشی سیتی

همانطور که می‌دانیم، گوگل در حال آماده‌سازی برای رونمایی از نسل جدید گوشی‌های پرچمدار خود یعنی پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو در تاریخ ۴ اکتبر (۱۲ مهر) است. حالا در حالی که هنوز یک هفته به برگزاری رویداد بزرگ گوگل زمان باقی مانده است، کاربری موفق شده که یکی از نسخه‌های پیکسل ۸ پرو را به دست بیاورد و تصاویری از آن را به اشتراک بگذارد.

تصاویر واقعی پیکسل ۸ پرو در شبکه اجتماعی فیسبوک منتشر شده و نسخه مشکی‌رنگ این پرچمدار را نشان می‌دهد. در این رابطه، به نظر می‌رسد پیکسل ۸ پرو در دو رنگ دیگر سفید و آبی نیز عرضه خواهد شد. در این تصاویر، پنل جلویی و پشتی پیکسل ۸ پرو مشاهده می‌شود.

تصویر اول پنل جلویی پیکسل ۸ پرو و حاشیه‌های نازک نمایشگر آن را نشان می‌دهد. همچنین برخلاف نسل قبلی، پرچمدار جدید گوگل از نمایشگر تخت بهره خواهد برد. با توجه به متون نمایش داده شده در نمایشگر دستگاه، به نظر می‌رسد کاربری که این تصاویر را به اشتراک گذشته اهل کشور ویتنام است.

در تصویر دوم، پنل پشتی پیکسل ۸ پرو دیده می‌شود که در خود امضای طراحی سری پیکسل یعنی نوار فلزی دوربین را جای داده است. در این نوار سه دوربین قرار گرفته که با فلش LED و سنسور جدید سنجش دما همراه شده‌اند. اما شاید بتوان اصلی‌ترین ویژگی طراحی پیکسل ۸ پرو را جلای مات آن دانست که ظاهری جذاب به دستگاه بخشیده است.

هر دو سری پیکسل ۶ و پیکسل ۷ با پنل پشتی براق روانه بازار شده‌اند ولی حالا به نظر می‌رسد گوگل تغییری اساسی در سری پرچمدار خود اعمال کرده است. البته طبق آنچه در تصاویر تبلیغاتی فاش شده از پیکسل ۸ دیده‌ایم، ظاهرا این گوشی همچنان با پنل پشتی براق همراه خواهد شد. در این راستا، امکان دارد پنل مات تنها به نسخه پرو سری پیکسل ۸ محدود شود.

در حال حاضر، اکثر مشخصات فنی سری پیکسل ۸ فاش شده و دید خوبی از جزئيات طراحی و فنی گوشی‌های گوگل در اختیار داریم. به علاوه، انتظار می‌رود نسخه استاندارد سری با قیمت پایه ۶۹۹ دلاری و مدل پرو سری با قیمت ۸۹۹ دلاری به فروش برسند.

 
۶ مهر ۱۴۰۲

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 105 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 28 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها