شهر موبایل گلکسی M44 با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ در بنچمارک گیک‌بنچ قرار گرفت - گوشی سیتی

سامسونگ ظاهرا در حال توسعه یک گوشی هوشمند متعلق به سری میان‌رده گلکسی M است که احتمالا به عنوان نسخه نسل جدید گلکسی M34 روانه بازار خواهد شد. در این راستا، این محصول جدید احتمالا با نام تجاری گلکسی M44 عرضه خواهد شد. حالا در حالی که غول فناوری کره هنوز هیچ اشاره رسمی به گلکسی M44 نداشته است، میان‌رده جدید این برند امروز در بنچمارک گیک‌بنچ لیست شد و تراشه به کار رفته در آن لو رفت.

طبق این گزارش، گلکسی M44 با شناسه مدل SM-M446K در پایگاه اطلاعاتی گیک‌بنچ ثبت شده است که به نظر نسخه بازار کره جنوبی خواهد بود. سخت‌افزار به کار رفته در این گوشی با شناسه مدل lahaina همراه شده است که شامل چهار هسته با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتزی، سه هسته با فرکانس ۲٫۴۲ گیگاهرتزی و یک هسته با فرکانس ۲٫۴۸ گیگاهرتزی می‌شود.

با توجه به این اطلاعات، گلکسی M44 به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز خواهد بود که سه سال پیش معرفی شده است. در این راستا، سامسونگ احتمالا تراشه اگزینوس را در نسل جدید سری گلکسی M کنار خواهد گذاشت و از تراشه‌ کوالکام استفاده خواهد کرد. برای مقایسه، گلکسی M34 از تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ بهره می‌برد.


گلکسی M34

شایان ذکر است که در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای، گلکسی M34 به ترتیت امتیازهای ۱۵۳۱ و ۳۷۷۱ را به خود اختصاص داده است. از دیگر مشخصات فنی میان‌رده جدید سامسونگ می‌توان حافظه رم ۶ گیگابایتی و اندروید ۱۳ را نام برد.

در نهایت باید اشاره کرد که گلکسی M34 برای اولین بار است که در یک گواهی ظاهر می‌شود. در این راستا، انتظار می‌رود این گوشی در هفته‌های پیش رو در گواهی‌های بیشتری ثبت شود.

 
۶ مرداد ۱۴۰۲

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 27 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 28 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها