شهر موبایل گلکسی تب A9‌ با تراشه هلیو G99 در گیک‌بنچ لیست شد - گوشی سیتی

همانطور که می‌دانیم، سامسونگ به زودی از تبلت‌های میان‌رده و مقرون به صرفه سری گلکسی تب A9 رونمایی خواهد کرد که شامل دو مدل گلکسی تب A9 و گلکسی تب A9 پلاس می‌شود. حالا در حالی که هنوز زمان عرضه رسمی تبلت‌های سامسونگ مشخص نشده است، نسخه استاندارد سری تب A9 در بنچمارک گیک‌بنچ ثبت و مشخصات سخت‌افزاری آن تایید شده است.

طبق این گزارش، گلکسی تب A9 با شناسه مدل SM-X115 در پایگاه اطلاعاتی گیک‌بنچ لیست شده است. با توجه به اطلاعات قرار گرفته در این بنچمارک، گلکسی تب A9‌ به پردازنده مرکزی ۸ هسته‌ای مجهز خواهد بود که از دو هسته با فرکانس ۲٫۲۰ گیگاهرتزی و شش هسته با فرکانس ۲٫۰ گیگاهرتزی بهره می‌برد. پردازنده گرافیکی ثبت شده نیز Mali-G52 MC2 است. در این راستا، گلکسی تب A9 از تراشه هلیو G99 استفاده خواهد کرد.

لیست گیک‌بنچ همچنین تایید می‌کند که گلکسی تب A9 از اندروید ۱۳ و حافظه رم ۴ گیگابایتی بهره خواهد برد. در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای، گلکسی تب A9 به ترتیب موفق به کسب امتیازهای ۷۳۵ و ۱۷۶۶ شده است. با این نتایج، گلکسی تب A9 در حد و اندازه دیگر محصولات مقرون به صرفه بازار ظاهر شده است.

گلکسی تب A9 چندی پیش نیز در گواهی BIS ثبت شده بود که خبر از باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ ۱۵ واتی آن می‌دهد. به علاوه، نسخه وای‌فای (SM-X110) این تبلت اخیرا در گواهی TDRA لیست شد. همه این شواهد نشان می‌دهند که سری گلکسی تب A9 در آینده‌ای نزدیک معرفی و عرضه خواهد شد.

 
۲۷ شهریور ۱۴۰۲

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 22 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 18 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها