شهر موبایل گلکسی اس ۲۴ اولترا با وجود تفاوت جنس بدنه از اس ۲۳ اولترا سبکتر خواهد بود - گوشی سیتی

گلکسی اس ۲۳ اولترا که چند ماه پیش رونمایی شد، دارای قاب آلومینیومی است، با این حال به نظر می‌رسد که داستان برای گلکسی اس ۲۴ اولترا متفاوت باشد و سامسونگ قصد دارد از قاب تیتانیومی که مقاوم‌تر است، استفاده کند. اگر فکر می‌کنید که با این تصمیم گلکسی اس ۲۴ اولترا سنگین‌تر می‌شود، افشاگر معتبر Ice Univeerse خبرهای خوبی برای شما دارد.

او گفته که گلکسی اس ۲۴ اولترا ۲۳۳ گرم وزن خواهد داشت که آن را حتی یک گرم سبکتر از اس ۲۳ اولترا می‌کند. اگر ادعای او درست باشد، این موضوع بسیار قابل توجه است، زیرا تیتانیوم از آلومینیوم چگال‌تر و سخت‌تر است و این بسیار جالب خواهد بود که بدانیم سامسونگ چگونه به این امر دست یافته است.


سامسونگ گلکسی اس ۲۳ اولترا

شایعات قبلی حاکی از آن هستند که گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ دارای صفحه نمایش ارتقا یافته و دوربین تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با ۳ برابر زوم خواهد بود که جایگزین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی ۳X زوم به کار رفته در اس ۲۳ اولترا می‌شود. با این حال سامسونگ همچنان از دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، لنز پریسکوپ ۱۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی موجود در اس ۲۳ اولترا، برای اس ۲۴ اولترا استفاده خواهد کرد.

با توجه به اینکه هنوز چندین ماه تا رونمایی از گلکسی اس ۲۴ اولترا فاصله داریم، انتظار می‌رود که جزییات بیشتری در مورد این گوشی و همچنینی گوشی‌های دیگر سری اس ۲۴ به بیرون درز کند که مانند همیشه به محض اطلاع در جی اس ام منعکس خواهیم کرد.

 
۲۶ مرداد ۱۴۰۲

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 54 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 17 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها