شهر موبایل گلکسی اس ۲۴ از تکنولوژی باتری خودروهای الکتریکی استفاده خواهد کرد - گوشی سیتی

تا معرفی سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا در حال حاضر حدود ۱۰ ماه دیگر باقی مانده است، به این معنی که توسعه قطعاتی که در داخل آن قرار می‌گیرند باید هرچه زودتر به اتمام برسد تا زمان کافی برای آزمایش و تولید در اختیار قرار گیرد. طبق آخرین گزارش از کره جنوبی، پرچم‌دار بعدی سامسونگ ممکن است فن‌آوری باتری جدیدی را به ارمغان بیاورد که از صنعت خودروهای برقی قرض گرفته شده است.


 

نشریه کره‌ای The Elec امروز ادعا کرده که بخش SDI سامسونگ که مسئولیت تحقیق و توسعه باتری را بر عهده دارد، به دنبال انتقال باتری‌های انباشته شده به تجارت گوشی‌های هوشمند است. در این پروژه به جای تغییر در محتوای شیمیایی باتری، به نحوه چیدمان سلول‌ها اشاره شده است و تاثیرگذاری ناشی از چگالی انرژی بالاتری است که اجازه می‌دهد ظرفیت بیشتری در یک حجم یکسان قرار گیرد. آئودی Q8 e-tron هم از فن‌آوری مشابهیبرای قرار دادن یک باتری ۱۱۴ کیلووات ساعتی در داخل خود استفاده می‌کند، در حالی که سازنده چینی باتری شرکت CATL، یک باتری انباشته حتی بزرگتر ۱۴۰ کیلووات ساعتی دارد.

بدیهی است که باتری‌های گوشی‌های هوشمند در محیطی بسیار متفاوت در مقایسه با بسته‌های برق ماشین‌های الکتریکی کار می‌کنند، اما این گزارش ادعا می‌کند که باید انتظار بهبود ۱۰ درصدی در تراکم را داشته باشیم. این لزوما به آن معنا نیست که گلکسی اس ۲۴ اولترا دارای باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در مقایسه با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی گلکسی اس ۲۳ اولترا خواهد بود. سامسونگ به خوبی می‌تواند از یک بسته بهبود یافته استفاده کند تا همان ظرفیت را در یک سلول کوچکتر قرار دهد و فضایی را برای اجزای دیگر آزاد یا یک گوشی جمع و جورتر را تولید کند.

باتری‌های مونتاژ شده معمولا یکی از اولین قطعاتی هستند که اطلاعات آنها در طول مراحل توسعه یک گوشی به بیرون درز می‌کند، بنابراین احتمالا به زودی شاهد افشای مشخصات بیشتری در مورد این نوع باتری جدید خواهیم بود.

در مورد گلکسی اس ۲۴ فعلا شایعاتی که منتشر شده حاکی از آن است که این سری از گوشی‌های سامسونگ شامل مشخصات دوربین بهبود یافته و گرافیک تقویت شده خواهد بود.

 
۳ اردیبهشت ۱۴۰۲

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 30 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 23 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها