شهر موبایل سری آیفون ۱۵ از کابل اترنت نیز پشتیبانی می‌کند - گوشی سیتی

پس از شروع ارسال مدل های آیفون ۱۵ به مشتریان، تعدادی از کاربران اظهار داشته‌اند که این دستگاه‌ها از آداپتورهای USB-C به اترنت پشتیبانی می‌کنند که امکان اتصال به اینترنت سیمی با سرعت دانلود سریع‌تر از وای فای را فراهم می‌کند.


 

اپل هم این اطلاعات را در یک سند پشتیبانی هفته گذشته تایید کرده و آداپتورهای USB به اترنت را به عنوان یکی از موارد سازگار با مدل‌های آیفون ۱۵ فهرست کرده است. هنگامی که یک آیفون به کابل اترنت متصل می‌شود، یک منوی اترنت مخفی در برنامه تنظیمان با اطلاعات مربوط به IP و گزینه‌های مختلف پیکربندی ظاهر می‌شود.


 

یکی از کاربران اطلاع داده که آیفون ۱۵ پرو متصل به اترنت او در تست سرعت به حداکثر سرعت دانلود بیش از ۸۰۰ مگابیت بر ثانیه دست یافته است که رقمی قابل توجه است.

در حالی که این یکی از روش‌های مختلف هوشمندانه‌ای است که می‌توان از پورت USB-C در مدل‌های آیفون ۱۵ استفاده کرد، باید دانست که آیفون‌های قبلی با کانکتور لایتنینگ نیز از اترنت با آداپتور مربوطه پشتیبانی می‌کردند. با این وجود این موضوع یک نکته کاملا مثبت در خصوص سری آیفون ۱۵ است و بسیار هم مورد توجه قرار گرفته است.

هر چهار مدل آیفون ۱۵ از دیروز جمعه ۳۱ شهریور در دسترس قرار گرفته و قابل خریداری در آمریکا و بیش از ۴۰ کشور دیگر است. همچنین امروز در خبرها داشتیم که سری آیفون ۱۵ تنها یک روز پس از عرضه جهانی، وارد کشور ما نیز شده است که برای اطلاع از قیمت‌های آنها می‌توانید روی لینک خبر آن کلیک کنید.

 
۲ مهر ۱۴۰۲

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 92 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 24 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها