شهر موبایل پیکسل ۸ پشتیبانی طولانی‌تری از گوشی‌های سامسونگ خواهد داشت - گوشی سیتی

گوگل در نظر دارد تا عمر گوشی‌های هوشمند سری پیکسل خود را افزایش داده و احتمالا این اتفاق با عرضه Pixel 8 روی خواهد داد. مسئولان وب سایت ۹to5Google اطلاعاتی در مورد پشتیبانی بیشتر نرم‌افزاری از این محصول به گوش‌شان رسیده است و ظاهرا گوگل قصد دارد تا از سامسونگ در این حوزه پیشی بگیرد.

سامسونگ در حال حاضر، پشتیبانی ۴ ساله از محصولات را در دستور کار خود قرار داده است که این موضوع شامل بسیاری از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها می‌شود. برخی گوشی‌های میان رده یا پایین رده (سری A و سری F) نیز شامل این طرح می‌شوند. اخیرا شیائومی نیز برای محصول جدید خود، یعنی Redmi K60 Extreme Edition نیز پشتیبانی ۴ ساله را در نظر گرفته است.

گوگل از زمان عرضه پیکسل ۶، پشتیبانی ۳ ساله در حوزه آپدیت‌های نرم‌افزاری (سیستم عامل) و دو ساله در زمینه پچ‌های امنیتی را در اختیار کاربران خود قرار داد.


 

با قوانین جدید، پیکسل ۸ و محصولات پس از آن می‌توانند مانند آیفون‌ها، پشتیبانی ۴ ساله نرم‌افزاری را دریافت کنند و به این ترتیب آیفون اپل، برگ‌های برنده خود نسبت به محصولات دیگر را یکی پس از دیگری از دست می‌دهد.

البته آیفون XS اپل که در سال ۲۰۱۸ به همراه آی او اس ۱۲ عرضه شد، هم اکنون در صف دریافت آی او اس ۱۷ ایستاده است و به این ترتیب اپل یک سال دیگر به پشتیبانی نرم‌افزاری خود از این محصول ادامه خواهد داد و بازه مورد نظر برای گوشی هوشمند یاد شده از ۴ سال به ۵ سال ارتقاء پیدا می‌کند.

شایان ذکر است که گوگل قصد دارد تا سامسونگ را در حوزه آپدیت نرم‌افزاری از مسیر خود کنار بزند و این بدان معناست که احتمالا شاهد پشتیبانی نرم‌افزاری ۵ ساله روی پیکسل ۸ و محصولات پس از آن خواهیم بود. البته اطلاعات دقیق در این حوزه در دسترس نیست و تا موعد رونمایی از این گوشی هوشمند باید منتظر بمانیم.

 
۷ شهریور ۱۴۰۲

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 19 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 29 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها