شهر موبایل پوکو C50 احتمالا در تاریخ 13 دی رونمایی خواهد شد - گوشی سیتی

ماه گذشته میلادی بود که برند پوکو اعلام کرد که گوشی مقرون به صرفه جدید این شرکت موسوم به پوکو C50 قرار است در هفته آخر ماه نوامبر سال میلادی جاری معرفی شود ولی به دلایل نامعلوم گوشی پوکو C50 معرفی نشد و تاریخ رونمایی آن به زمانی نامشخص به تعویق افتاد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، زمان رونمایی احتمالی پوکو C50 فاش شده است.


پوکو C40

طبق این گزارش، پوکو C50 احتمالا در تاریخ ۳ ژانویه مصادف با ۱۳ دی رونمایی خواهد شد. در این راستا، برند پوکو قبلا ادعا کرده بود که این گوشی هوشمند به عنوان محصولی مقرون به صرفه با مشخصات فنی قابل توجهی مانند دوربین‌های باکیفیت، تجربه مالتی‌مدیا غنی و باتری بادوام روانه بازار خواهد شد. شایان ذکر است که اگر این گزارش درست باشد و پوکو C50 در تاریخ اعلام شده رونمایی شود، می‌توان انتظار داشت که این برند چینی تا یک یا دو روز آینده تیزرهایی را از این گوشی در دسترس کاربران قرار دهد.

در خبری مشابه، دیگر گوشی موردانتظار پوکو به نام پوکو X5 5G امروز نیز در لیست گواهی NBTC با شناسه مدل ۲۲۱۱۱۳۱۷PG قرار گرفت. این گوشی ماه پیش نیز موفق به ثبت دو گواهی FCC و BIS شد که مشخص شد این گوشی میان‌رده به باتری ۵۰۰۰ میلی‌امپر ساعتی مجهز خواهد بود. 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 55 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 30 دسامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها