شهر موبایل پوستر تبلیغاتی وان پلاس ایس ۲ پرو رم ۲۴ گیگابایتی و شارژ ۱۵۰ واتی آن را تایید می‌کند - گوشی سیتی

همانطور که می‌دانیم، وان پلاس قصد دارد در طی ماه جاری میلادی از پرچمدار جدید خود به نام وان پلاس ایس ۲ پرو برای بازار چین رونمایی کند. این گوشی جدید به عنوان نسخه بهبودیافته وان پلاس ایس پرو معرفی می‌شود. محصول موردانتظار وان پلاس دیروز در تصویری رندری دیده شد و حالا امروز براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، بخشی از مشخصات فنی کلیدی وان پلاس ایس ۲ پرو فاش شد.

طبق این گزارش، پوستری تبلیغاتی از وان پلاس ایس ۲ پرو فاش شده است که این پرچمدار را در دو رنگ فیروزه‌ای روشن و خاکستری نشان می‌دهد. به طور کلی، گوشی جدید این برند از طراحی مشابه وان پلاس ۱۱ بهره می‌برد. در این راستا، وان پلاس ایس ۲ پرو به ماژول دوربین دایره‌ای‌شکلی مجهز خواهد بود که تا فریم کناری دستگاه امتداد یافته است.

پوستر تبلیغاتی وان پلاس ایس ۲ پرو تایید می‌کند که این گوشی با حافظه رم ۲۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱ ترابایتی عرضه خواهد شد و از شارژ ۱۵۰ واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد. به علاوه، وان پلاس تایید کرده که این گوشی از بزرگ‌ترین و قدرتمندترین سیستم خنک‌کننده محفظه بخار بازار برخوردار خواهد شد. این سیستم خنک‌کننده قادر است به خوبی حرارت حاصل از فعالیت تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو به کار رفته در این گوشی را دفع کند.

در نهایت باید اشاره کرد که براساس گزارش‌های قبلی، وان پلاس ایس ۲ پرو از نمایشگر اولد ۱۲۰ هرتزی با رزولوشن تصویر ۱٫۵K بهره خواهد برد. سیستم دوربین این گوشی قدرتمند شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود. انرژی موردنیاز دستگاه توسط باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود.

 
۱۳ مرداد ۱۴۰۲

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 25 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 4 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها