شهر موبایل ویوو از گوشی مقرون به صرفه Y02s رونمایی کرد - گوشی سیتی

چندی پیش، شاهد لو رفتن گوشی مقرون به صرفه ویوو Y02s در وب‌سایت این شرکت بودیم و اکنون، این گوشی سرانجام به طور رسمی توسط ویوو معرفی شده است. ویوو Y02s قرار است تا جانشین مدل Y01 شود که در اوایل سال جاری میلادی روانه بازار شده بود.


 

این گوشی از نظر مشخصات سخت افزاری، شباهت‌های زیادی با نسل گذشته خود را دارد. نمایشگر ۶.۵۱ اینچی به کار رفته در این گوشی، دارای رزولوشن اچ دی پلاس بوده و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی نیز درون یک ناچ قطره‌ای قرار گرفته است. در پشت ویوو Y02s، شاهد تنها یک دوربین ۸ مگاپیکسلی به همراه فلش هستیم.

ویوو Y02s از چیپست مدیاتک هیلیو P35 استفاده کرده که ۳ گیگابایت حافظه رم آن را همراهی می‌کنند؛ این گوشی همچنین دارای ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است. بر خلاف نسل پیشین که از سیستم عامل اندروید ۱۱ Go Edition استفاده می‌کرد؛ این گوشی سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری FunTouchOS 12 را به همراه دارد.


 

ویوو Y02s دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری بوده که با توجه به نوع چیپست، رزولوشن و اندازه نمایشگر این گوشی، باید عمر بالایی داشته باشد؛ اما سرعت شارژ ۱۰ واتی آن چندان جالب به نظر نمی‌رسد. این گوشی در رنگ‌های مشکی و آبی روانه بازار شده و قیمت آن در بازار کشور فیلیپین، معادل با ۶۴۹۹ پزو فیلیپین (حدود ۱۱۶ دلار) است.

درباره گوشی مقرون به صرفه جدید شرکت ویوو چه می‌اندیشید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 
۳۱ مرداد ۱۴۰۱

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 49 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 22 آگوست 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها