شهر موبایل وان پلاس ایس ۲ پرو در گیک‌بنچ دیده شد - گوشی سیتی

مدتی است که شایعاتی مبنی بر عرضه گوشی وان پلاس ایس ۲ پرو با چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل دوم شنیده می‌شوند؛ اما تا به حال شاهد هیچ‌گونه اشاره رسمی به این گوشی نبودیم. در امروز، یکی از گوشی‌های وان پلاس با شماره مدل PJA110 در دیتابیس گیک‌بنچ دیده شده که به احتمال زیاد، همان وان پلاس ایس ۲ پرو است.


 

این گوشی که سیستم عامل اندروید ۱۳ و ۱۶ گیگابایت حافظه رم را به همراه داشته است؛ از یک چیپست هشت هسته‌ای با نام کدی «Kalama» استفاده می‌کند که احتمالا همان چیپست اسنپدراگون ۸ نسل دوم خواهد بود. این محصول موفق شده تا در بخش تک هسته‌ای، امتیاز ۱٫۵۸۰ را کسب کند و در بخش چند هسته‌ای نیز امتیاز ۵٫۱۶۳ را به خود اختصاص دهد.

اگر این گوشی واقعا همان وان پلاس ایس ۲ پرو باشد؛ با استناد به شایعات پیشین، یک نمایشگر ۶.۷۴ اینچی خمیده با رزولوشن ۱٫۵K، باتری ۵٫۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵۰ واتی و حداکثر ۲۴ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی را به همراه خواهد داشت.


 

وان پلاس ایس ۲ پرو از سیستم دوربین سه گانه استفاده کرده که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX890، یک دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شود. در سوی دیگر، دوربین سلفی گوشی نیز رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل را خواهد داشت.

درباره گوشی جدید وان پلاس و عملکرد آن در بنچمارک گیک‌بنچ چه می‌اندیشید؟ آیا وان پلاس ایس ۲ با چیپست قدرتمند و میزان حافظه رم بسیار بالای خود، نظر شما را به خود جلب کرده است؟

 
۲۹ تیر ۱۴۰۲

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 16 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 20 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها