شهر موبایل واتس‌اپ سرانجام نسخه بومی برای آیپد عرضه خواهد کرد - گوشی سیتی

به نظر می‌رسد که واتس اپ برای آیپد در نهایت به انتشار نزدیک شده است. در اخرین نسخه بتای واتس اپ برای TestFlight، متا به لطف بروزرسانی قابلیت «Link a Device» خود، گزینه‌ای را برای استفاده از واتس اپ در آیپد، به طور مستقل از آیفون معرفی کرده است.

واتس اپ در حال حاضر به کاربران پلتفرم رمزگذاری شده خود، اجازه می‌دهد تا حداکثر ۴ دستگاه را به حساب خود متصل کنند، حتی زمانی که گوشی هوشمند اصلی آنها به اینترنت متصل نیست. هر دستگاه متصل شده به طور مستقل به واتس اپ متصل می‌شود و تضمین می‌کند که پیام‌های شخصی، رسانه‌ها و تماس‌ها رمزگذاری شده‌اند. این ویژگی همچنین از مک نیز پشتیبانی می‌کند، اما نکته مهم اینجا بود که تاکنون پشتیبانی از آیپد وجود نداشت.

اما امروز همانطور که توسط WABetaInfo مشاهده شده، واتس اپ تست نسخه بومی را برای استفاده از آیپد به عنوان یک دستگاه مرتبط در آخرین نسخه بتا آغاز کرده است. این حالت جدید به این معنی است که هر پیامی که در آیپد ارسال یا دریافت می‌شود با گوشی اصلی نیز همگام‌سازی می‌شود، حالا آن گوشی چه آیفون باشد، چه یک گوشی اندرویدی باشد.


اسکرین شات نسخه بومی واتس اپ برای آيپد

به منظور آزمایش حالت همراه، واتس اپ پیش‌تر هم یک برنامه بومی آیپد ساخته شده با Catalyst را منتشر کرده بود تا کاربران بتوانند تست این ویژگی و برنامه را آغاز کنند. یک نسخه بتای سازگار با آیپد اکنون می‌تواند از طریق برنامه TestFlight توسط همه آزمایش‌کنندگان با برنامه بتای iOS نصب شود.

متا شرکت مادر واتس اپ، فیس بوک را نیز روی آیپد در دسترس قرار داده است، اما واتس اپ و اپلیکیشن اینستاگرام این شرکت، با وجود درخواست‌های بسیاری از کاربران برای عرضه نسخه بومی، همچنان در دسترس نیستند. به طور دقیق مشخص نیست که واتس اپ برای آیپد چه زمانی در دسترس عموم قرار می‌گیرد، اما گنجاندن آن در نسخه بتا نشان از نکته‌ای خوب در این خصوص است و می‌توان گفت که زمان آن نزدیک است.

 
۲۹ شهریور ۱۴۰۲

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 37 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 20 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها