شهر موبایل هواوی طیف وسیعی از محصولات جدید خود را رونمایی کرد - گوشی سیتی

شرکت هواوی امروز رویداد بزرگی را در بارسلونا اسپانیا برگزار کرد که در آن جدیدترین پوشیدنی‌های هوشمند این برند شامل واچ GT4، هدفون‌های بی‌سیم Freebuds Pro 3 و عینک Eywear 2 را در کنار تبلت جدید میت پد PaperMatte با نمایشگر ۱۱٫۵ با تمرکز بر مراقبت از چشم، معرفی شدند.

هواوی میت پد ۱۱٫۵ نسخه PaperMatte

نسخه جدید میت پد ۱۱٫۵ اینچی امروز با صفحه نمایش PaperMatte معرفی شد. پوشش جدید این صفحه نمایش با حکاکی نانو، حسی شبیه به کاغذ را با کاهش تابش خیره کننده، فشار کمتر بر چشم و تجربه نوشتن طبیعی‌تر را با نسل دوم قلم M-Pencil نوید می‌دهد.


 

باقی مشخصات این دستگاه به مانند قبل است؛ صفحه نمایش ۱۱٫۵ اینچی TFT LCD با وضوح تصویر ۲۲۰۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، چیپست سفارشی اسنپدراگون ۷ نسل یک، ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی که نشان می‌دهند هواوی تصمیم گرفته در این قسمت‌ها تغییری ایجاد نکند. از طرف دیگر در قسمت دوربین شما یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۸ مگاپیسکلی را در جلو دارید. باتری این محصول نیز ظرفیت ۷۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد که از طریق پورت USB-C شارژ می‌شود و از سرعت شارژ ۲۲٫۵ وات پشتیبانی می‌کند. در مورد نرم افزار هم این دستگاه دارای سیستم عامل HarmonyOS 3.1 است.

میت پد ۱۱٫۵ اینچی نسخه PaperMatte، در رنگ خاکستری فضایی عرضه خواهد شد و از ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور) با قیمت ۵۰۰ یورو (۴۰۰ پوند) به فروش می‌رسد.

هواوی Freebuds Pro 3

هدفون جدید هواوی که به عنوان جانشین مستقیم Freebuds Pro 2 در سال گذشته عرضه می‌شود، یک سیستم درایور دوگانه با وعده کیفیت صدای سه برابر واضح‌تر است. این محصول پرچم‌دار هواوی همچنین یک اکولایزر تطبیقی سه گانه برای صدای واضح و پشتیبانی از کدک‌های صوتی LDCA و LDHC 2.0 Hi-Res را ارایه می‌کند.


 

هواوی یک سیستم هوشمند دینامیک ANC 3.0 (حذف نویز فعال) به روز شده را با ادعای حذف نویز بهتر و یک سیستم میکروفن Pure Voice 2.0 جدید را عرضه کرده که نوید می‌دهد صدای شما را حتی در چالش برانگیزترین شرایط دریافت کند. عمر باتری ترکیبی هدفون جدید این شرکت ۳۱ ساعت عنوان شده که البته از اتصال به دو دستگاه نیز پشتیبانی می‌کند.

Freebuds Pro 3 با قیمت ۲۰۰ یورو (۱۸۰ پوند) از تاریخ ۱۱ اکتبر (۱۹ مهر) در مناطق مختلف در دسترس خواهد بود.

هواوی Eyewear 2

آخرین محصول جدید هواوی در بخش پوشیدنی‌ها، عینک هوشمند Eyewear 2 است. این عینک به شما امکان می‌دهد از طریق اسپیکر داخلی خود تا ۱۱ ساعت به موسیقی گوش دهید و دارای لنزهای قابل تعویض کمپانی زایس است. Eyewear 2 دارای قاب تیتانیومی با وزن تنها ۴٫۷ گرم است و کنترل‌های لمسی در کناره‌های خود دارد.


 

قیمت نسل جدید عینک‌های هواوی ۳۰۰ یورو تعیین شده و از ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر) به دست کاربران خواهد رسید.

 
۲۴ شهریور ۱۴۰۲

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 29 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 15 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها