شهر موبایل نمایشگر‌های گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ در شرایط جوی نامناسب مقاومت کمتری دارند! - گوشی سیتی

شرکت سامسونگ به تازگی یک اینفوگرافیک از میزان مقاومت نمایشگر‌های به کار رفته در گلکسی زد فلیپ ۵ و گلکسی زد فولد در دما‌های متفاوت را منتشر کرده است. در وضعیت ایده آل با دمای ۲۵ درجه سانتی گراد (۷۷ درجه فارنهایت)، کاربران می‌توانند تا نمایشگر گوشی خود را حدود ۲۰۰٫۰۰۰ بار تا کنند؛ اما در دمای ۶۰ درجه سانتی گراد (۱۴۰ درجه فارنهایت)، این عدد به ۱۵۰٫۰۰۰ بار تا شدن کاهش می‌یابد.


 

متاسفانه، مقاومت این گوشی‌ها در دمای پایین کاهش چشمگیری می‌یابد. در دمای ۲۰- درجه سانتی گراد (۴- درجه فارنهایت)، کاربران تنها خواهند توانست تا گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ را حدود ۳۰٫۰۰۰ بار تا کنند. این امر برای بسیاری از کاربران نگران کننده است؛ زیرا دمای ۲۰- درجه سانتی گراد در زمستان‌های بسیاری از مناطق سردسیر، امر شایعی محسوب می‌شود.


 

۳۰٫۰۰۰ بار تا شدن برای یک گوشی هوشمند، معادل با بیش از ۴۱ بار تا شدن طی دو سال و کمی بیشتر از ۲۷ بار تا شدن طی سه سال است. با توجه به اینکه برخی از کاربران گوشی خود را تا حدود پنج سال نیز نگه می‌دارند؛ این امر برای چنین گوشی‌های گران قیمتی مقداری ناامید کننده است. البته، باید گفت که این آمار بدترین شرایط ممکن را در نظر می‌گیرند و اگر درون یک فریزر زندگی نمی‌کنید؛ احتمالا گوشی شما هر روز در معرض دمای ۲۰- درجه سانتی گراد نخواهد بود!

سامسونگ چند اینفوگرافیک دیگر را نیز منتشر کرده که در آنها شاهد اشاره به طراحی لولای جدید این گوشی‌ها که «فلکس هینج» نام دارد و همچنین نمایشگر کاور جدید گلکسی زد فلیپ ۵ نیز هستیم.


 

شما درباره مقاومت نمایشگر این گوشی‌های تاشو در شرایط جوی نامناسب چه می‌اندیشید؟ اگر تصمیم به خرید یکی از گوشی‌ها را گرفته‌اید؛ آیا این امر تاثیری در تصمیم شما دارد یا خیر؟

 
۱۰ مرداد ۱۴۰۲

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 20 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 1 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها