شهر موبایل نسخه 5G شیائومی ردمی ۱۲ در گیک‌بنچ دیده شد - گوشی سیتی

برند ردمی که از زیر مجموعه‌های شیائومی محسوب می‌شود؛ در ماه گذشته گوشی ردمی ۱۲ ۴G را با چیپست مدیاتک هیلیو G88 روانه بازار کرد. اکنون نیز گوشی جدیدی از این شرکت با شماره مدل ۲۳۰۷۶RN4BI در دیتابیس بنچمارک گیک‌بنچ دیده شده که به عقیده بسیاری، همان شیائومی ردمی ۱۲ ۵G است.


 

این گوشی سیستم عامل اندروید ۱۳ را به همراه داشته و احتمالا از چیپست کوالکام اسنپدراگون ۴ نسل دوم استفاده خواهد کرد. نسخه تست شده از این گوشی، دارای رم ۸ گیگابایتی بوده است؛ اما احتمال عرضه آن در نسخه‌هایی با رم بالاتر نیز وجود دارد. این محصول توانسته تا در بخش تک هسته‌ای، امتیاز ۹۱۶ را کسب کند و در بخش چند هسته‌ای نیز امتیاز ۲٫۱۰۶ را به خود اختصاص دهد.

شیائومی ۲۳۰۷۶RN5BI مدتی پیش در دیتابیس BIS نیز رویت شده بود که عرضه آن در کشور هند را تایید می‌کند. شیائومی قصد داشته تا در روز ۱ آگوست (۱۰ مرداد)، یکی از نسخه‌های ۴G یا ۵G گوشی ردمی ۱۲ را روانه بازار این کشور کند.


 

تا با حال شاهد انتشار تیزر‌هایی از نسخه ۴G این گوشی هستیم که طراحی این محصول و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی آن را نشان می‌دهند. متاسفانه، در حال حاضر اطلاعات چندانی درباره نسخه ۵G وجود نداشته و نمی‌دانیم که آیا صرفا با چیپست متفاوتی عرضه خواهد شد و یا با محصولی دگرگون شده طرف هستیم.

به ادعای برخی از شایعات، بعید نیست که شیائومی ردمی ۱۲ ۵G نسخه‌ای ری‌برند شده از گوشی ردمی نوت ۱۲R باشد. این گوشی مشخصات و طراحی مشابهی با ردمی ۱۲ ۴G دارد؛ اما از چیپست اسنپدراگون ۴ نسل دوم استفاده کرده و فاقد دوربین التراواید است. رزولوشن دوربین سلفی این محصول نیز مقداری کمتر بوده و به ۵ مگاپیکسل می‌رسد.


 

درباره گوشی شیائومی ردمی ۱۲ ۵G چه فکر می‌کنید؟ آیا این گوشی همان نسخه ۴G با چیپست دیگری خواهد بود یا عقیده دارید که با نسخه‌ای ری‌برند شده از ردمی نوت ۱۲R روبرو می‌شویم؟

 
۱ مرداد ۱۴۰۲

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 34 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 23 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها