شهر موبایل نسخه بتا One UI 5.0 برای چند گوشی دیگر سامسونگ نیز در دسترس قرار گرفت - گوشی سیتی

دیروز بود که سامسونگ برخی از قابلیت‌های اصلی رابط کاربری One UI 5.0 بر پایه اندروید ۱۳ را تشریح کرد و قبلا نیز اعلام کرده بود که نسخه نهایی رابط کاربری One UI در ماه اکتبر سال جاری میلادی برای سری گلکسی اس ۲۲ عرضه خواهد شد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، مشخص شد که سامسونگ قصد دارد برنامه بتا One UI 5.0 را با عرضه برای چهار گوشی دیگر ادامه دهد تا کاربران بیشتری بتوانند زودتر از موعد با نسخه جدید این رابط کاربری آشنا شوند.

طبق اعلام رسمی سامسونگ، چهار گوشی پرچمدار گلکسی زد فلیپ ۳، زد فولد ۳، نوت ۲۰ و نوت ۲۰ الترا نسخه بتا One UI 5.0 بر پایه اندروید ۱۳ را دریافت کرده‌اند که در حال حاضر برای کاربران در آمریکایی شمالی و کره جنوبی در دسترس قرار گرفته است. کاربران برای بهره بردن از این نسخه بتا باید در برنامه Samsung Members ثبت‌نام کنند و سپس از پس طی کردن مراحل وارد کردن اطلاعات، بروزرسانی One UI 5.0 بعد از چند دقیقه در دسترس قرار می‌گیرد.

همانطور که اشاره شد، رابط کاربری One UI 5.0 با اندروید ۱۳ همراه خواهد بود و در نتیجه، با تمام قابلیت‌های نسخه جدید سیستم عامل گوگل عرضه می‌شود. به علاوه، One UI 5.0 از ویژگی‌های شخصی‌سازی بیشتری مانند تم‌های پویا، رنگ‌های بیشتر و صفحه قفل شخصی برخوردار است. همچنین ویجت‌ها در نسخه جدید رابط کاربری سامسونگ قابل ادغام شدن هستند و جسچر جدیدی نیز برای فعال‌سازی حالت Split-Screen مالتی‌تسکینگ وجود دارد. از دیگر ویژگی‌های جدید One UI 5.0 می‌توان به تماس متنی بیکسبی، قرار دادن ویدئوهای کوتاه به عنوان تصویر پس زمینه و استخراج متن از تصاویر اشاره کرد. 

 
۲۳ مهر ۱۴۰۱

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 40 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 15 اکتبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها