شهر موبایل نسخه بازار جهانی گلکسی زد فولد ۵ در بنچمارک گیک‌بنچ لیست شد - گوشی سیتی

نسخه جدید سری زد فولد سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد ۵ به زودی معرفی خواهد شد و حالا به نظر می‌رسد غول فناوری کره جنوبی در حال اعمال آخرین آزمایش‌ها روی گوشی جدید خود است. در این راستا، گوشی تاشو سامسونگ امروز در پایگاه اطلاعاتی بنچمارک گیک‌بنچ لیست شد تا جزئیات سخت‌افزار و عملکرد پردازشی آن مشخص شود. 

طبق این گزارش، مدل بازار جهانی گلکسی زد فولد ۵ با شناسه مدل SM-F946B در بنچمارک گیک‌بنچ قرار گرفته است. همانطور که انتظار می‌رفت، پرچمدار تاشو سامسونگ به نسخه اختصاصی تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو مجهز خواهد بود که از فرکانس حداکثری ۳٫۳۶ گیگاهرتزی پشتیبانی می‌کند. این تراشه همچنین با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و اندروید ۱۳ همراه خواهد شد. 

شایان ذکر است در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای، گلکسی زد فولد ۵ به ترتیب امتیازهای ۱۸۴۵ و ۵۰۸۳ را کسب کرده است که نتایج قابل توجهی به شمار می‌رود. البته برای دومین بار است که پرچمدار سامسونگ در بنچمارک گیک‌بنچ ثبت می‌شود و قبلا نیز نسخه بازار آمریکای شمالی این گوشی در گیک‌بنچ لیست شده بود. 

گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ اواخر ماه ژوئیه سال جاری میلادی معرفی خواهند شد. شایعات پیشین اذعان داشته‌اند که نسخه جدید سری فولد به لولای جدیدی مجهز خواهد بود که امکان کامل باز شدن دستگاه را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. همچنین گزارش شده است که گلکسی زد فولد ۵ مقاومت بهتری در برابر گرد‌و‌غبار خواهد داشت و با دوربین‌های بهبودیافته همراه خواهد شد. 

 
۹ تیر ۱۴۰۲

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 27 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 30 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.