شهر موبایل موتو G84 در تاریخ ۱۰ شهریور معرفی خواهد شد - گوشی سیتی

در چند وقت گذشته، گزارش‌های مختلفی پیرامون میان‌رده موردانتظار موتورولا موسوم به موتو G84 منتشر شده که طراحی و بخشی از مشخصات فنی این گوشی را فاش کرده‌اند. حالا اما امروز موتورولا به همه شایعات پایان داد و جزئیات فنی کامل این گوشی را در فروشگاه آنلاین هندی FlipKart لیست کرد.

میان‌رده موتورولا در تاریخ ۱ سپتامبر (۱۰ شهریور) و با مشخصات فنی قابل توجه برای بازار هند معرفی خواهد شد. به مانند دیگر محصولات سری G، موتو G84 نیز در رنگ‌بندی متنوع در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. تا به امروز، این گوشی موفق به کسب گواهی‌های مختلفی مانند FCC و TDRA شده است.

موتو G84 به تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ با پشتیبانی از شبکه ۵G مجهز خواهد بود که با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. پنل جلویی این گوشی میزبان نمایشگر ۶٫۵۵ اینچی P-OLED است که از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر ۱۰ بیتی قادر است به نرخ روشنایی ۱۳۰۰ نیتی دست پیدا کند و با محتوای HDR10 پلاس نیز سازگار است. با پوشش صددرصدی فضای رنگی DCI-P3، موتو G84 می‌تواند رنگ‌ها به شکل بسیار دقیقی نمایش دهد.

در پنل پشتی موتو G84 شاهد دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۸ مگاپیکسلی خواهیم بود. انرژی موردنیاز این میان‌رده توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۳۰ واتی تامین می‌شود. موتو G84 با اندروید ۱۳ در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت ولی بروزرسانی اندروید ۱۴ برای آن عرضه خواهد شد.

موتو G84 با اسپیکرهای استریو دوگانه همراه خواهد شد که از دالبی اتمس و Spatial Audio پشتیبانی می‌کنند. با گواهی IP54، این گوشی در برابر پاشش آب و ذرات گردو‌غبار مقاوم خواهد بود. از نقطه‌نظر طراحی، موتو G84 از بدنه تخت و نمایشگر حفره‌دار بهره خواهد برد. در سمت راست بدنه نیز کلید‌های فیزیکی پاور و کنترل حجم صدا قرار دارند. 

در نهایت باید اشاره کرد که موتو G84 در سه رنگ جذاب به نام‌های Viva Magenta، Midnight Blue و Marshmallow Blue روانه بازار خواهد شد. در حال حاضر، برچسب قیمتی این گوشی مشخص نیست ولی انتظار می‌رود موتو G84 با قیمت مشابه نسل قبلی (۲۶۰ دلار) به فروش برسد.

 
۲ شهریور ۱۴۰۲

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 18 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 25 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها