شهر موبایل مشخصات نسخه جدید سری وان پلاس Ace فاش شد: نسخه ری‌برند وان پلاس 12R!؟ - گوشی سیتی

برند وان پلاس اخیرا از یک گوشی پرچمدار به نام وان پلاس ایس ۲ پرو (OnePlus Ace 2 Pro) رونمایی کرده که به موفقیتی چشمگیر در بازار چین دست پیدا کرده است. این گوشی در حال حاضر قدرتمندترین دستگاه لیست آنتوتو از نظر عملکرد پردازشی است. البته ظاهرا میزان تقاضای وان پلاس ایس ۲ پرو از میزان عرضه فراتر رفته و وان پلاس برای تامین آن به مشکل برخورده است.

حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، ظاهرا این برند چینی در حال توسعه نسل جدید سری Ace است که احتمالا به زودی روانه بازار می‌شود.


وان پلاس ایس ۲ پرو

افشاگری برجسته به نام Digital Chat Station ادعا کرده که نسخه جدید سری ایس به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو مجهز خواهد بود. در این راستا، ظاهرا این گوشی جدید همان وان پلاس ایس ۳ خواهد بود. نکته قابل توجه گزارش DCS این است که دیگر مشخصات فنی وان پلاس ایس ۳ با مشخصات فاش شده از وان پلاس ۱۲R یکسان است. در این رابطه، انتظار می‌رود گوشی جدید وان پلاس به عنوان نسخه ری‌برند وان پلاس ۱۲R برای بازار چین عرضه شود.

در ادامه گزارش خود، این افشاگر اعلام کرده که محصول جدید وان پلاس از نمایشگر ۶٫۷۴ اینچی اولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن تصویر ۱٫۵K بهره خواهد برد. نمایشگر این گوشی از فناوری تنظیم نور PWM نیز پشتیبانی می‌کند. از نظر طراحی، نمایشگر وان پلاس ایس ۳ با لبه‌های خمیده همراه خواهد شد.


رندر منتسب به وان پلاس ۱۲R

گوشی موردانتظار وان پلاس در دو کانفیگ حافظه رم ۱۶ و ۲۴ گیگابایتی LPDDR5x و دو نسخه حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی UFS 4.0 عرضه خواهد شد. به نظر می‌رسد حافظه رم ۲۴ گیگابایتی به تدریج در حال تبدیل شدن به یک کانفیگ متداول در بین تولید‌کننده‌های چینی است. در این رابطه، باید منتظر نسخه رم ۲۴ گیگابایتی و حافظه ۱ ترابایتی وان پلاس ایس ۳ باشیم.

سیستم دوربین گوشی وان پلاس شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۳۲ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲ برابری خواهد بود. انرژی موردنیاز دستگاه نیز از طریق باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۱۰۰ واتی تامین می‌شود.

 
۱۴ شهریور ۱۴۰۲

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 24 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 5 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها