شهر موبایل مشخصات فنی ویوو X100 پرو پلاس فاش شد: دوربین تله‌فوتو ۲۰۰ مگاپیکسلی! - گوشی سیتی

ویوو ظاهرا در حال ساخت و توسعه نسل جدید سری پرچمدار خود به نام ویوو X100 است که احتمالا شامل سه مدل ویوو X100، ویوو X100 پرو و ویوو X100 پرو پلاس می‌شود. نسخه‌های استاندارد و پرو سری احتمالا به تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰ مجهز خواهند شد در حالی که مدل پرو پلاس از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه بهره خواهد برد.

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، مشخصات فنی کلیدی گوشی ویوو X100 پرو پلاس فاش شده است که خبر از محصولی قدرتمند با سیستم دوربین پیشرفته می‌دهند.


رندر ویوو X100 پرو پلاس

طبق این گزارش، ویوو X100 پرو پلاس از نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی اولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد. این نمایشگر همچنین میزبان سنسور اثرانگشت اولتراسونیک خواهد بود. قبلا نیز شایعه‌ای ادعا کرده بود که ویوو X100 پرو پلاس از نمایشگر با رزولوشن تصویر QHD پلاس و لبه‌های خمیده برخوردار خواهد شد.

قلب تپنده ویوو X100 پرو پلاس تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه خواهد بود که با حافظه رم LPDDR5x و حافظه داخلی UFS 4.0 همراه می‌شود. با توجه به این که ویوو X100 پرو پلاس نسخه پرمیوم سری ویوو X100 محسوب می‌شود، انتظار می‌رود این پرچمدار در کانفیگ قدرتمند رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱ ترابایتی عرضه شود.

ویوو X100 پرو پلاس در پنل پشتی خود میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX989 با گشودگی دیافراگم متغیر، لنز فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی IMX598، سنسور پرتره ۵۰ مگاپیکسلی IMX758 و سنسور تله‌فوتو ۲۰۰ مگاپیکسلی خواهد بود که احتمالا با لنز پریسکوپی همراه می‌شود. با این دوربین‌های پیشرفته، ویوو X100 پرو پلاس تجربه عکاسی کاربران را به طرز چشمگیری بهبود می‌بخشد.

گزارشی اخیرا ادعا کرد که ویوو X100 پرو پلاس به سنسور پریسکوپی اختصاصی مجهز خواهد شد که با همکاری دو برند سامسونگ و ویوو ساخته شده است. این سنسور به احتمال زیاد نسخه بهبودیافته لنز HP3 سامسونگ خواهد بود که قادر است به زوم اپتیکال ۱۰ برابری دست پیدا کند.

 
۲۷ مرداد ۱۴۰۲

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 38 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 18 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها