شهر موبایل مشخصات فنی وان پلاس فولد فاش شد: رقیب اصلی سری گلکسی زد فولد! - گوشی سیتی

هفته گذشته، افشاگری برجسته به نام OnLeaks رندرهایی از اولین گوشی تاشو وان پلاس موسوم به وان پلاس فولد را به اشتراک گذاشت که طراحی این محصول موردانتظار را نشان می‌دهند. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، این افشاگر مشخصات فنی وان پلاس فولد شامل نمایشگر،سخت‌افزار و دوربین آن را در اختیار کاربران قرار داده است. 

طبق این گزارش، وان پلاس فولد به نمایشگر داخلی ۷٫۸ اینچی امولد با رزولوشن تصویر ۱۹۰۰ در ۲۱۶۰ و فناوری LTPO مجهز خواهد شد. از آن سو، گوشی موردانتظار وان پلاس از نمایشگر خارجی ۶٫۳ اینچی امولد بهره خواهد برد که احتمالا از ویژگی LTPO پشتیبانی نخواهد کرد. البته هر دو نمایشگر وان پلاس فولد احتمالا از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی خواهند کرد. 

قلب تپنده وان پلاس فولد تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل دو خواهد بود که با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. انرژی موردنیاز این سخت‌افزار توسط باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد که از شارژ ۶۷ واتی برخوردار است. برای مقایسه، وان پلاس ۱۱ از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ ۱۰۰ واتی بهره می‌برد. 

پنل پشتی وان پلاس فولد میزبان دوربین سه‌گانه خواهد بود که با قابلیت‌ها و بهینه‌سازی‌های برند دوربین هسل‌بلاد همراه خواهد شد. در این راستا، گزارش شده است که وان پلاس فولد از سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی IMX890، لنز فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. برای ثبت تصاویر سلفی، کاربران دو دوربین ۳۲ و ۲۰ مگاپیکسلی را در اختیار خواهند داشت که به ترتیب در نمایشگرهای خارجی و داخلی قرار خواهند گرفت. 

در نهایت باید اشاره کرد که دیگر مشخصات فنی وان پلاس فولد شامل سنسور اثرانگشت کنار بدنه، اسلایدر هشدار و رابط کاربری OxygenOS 13 برپایه اندروید ۱۳ می‌شود. شایعات قبلی ادعا کرده‌اند که وان پلاس فولد در ماه اوت سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. در صورت صحت این موضوع، ظاهرا گوشی تاشو وان پلاس بلافاصله پس از گلکسی زد فولد ۵ رونمایی خواهد شد.

 
۷ تیر ۱۴۰۲

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 25 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 28 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها