شهر موبایل مشخصات سخت افزاری گوشی مقرون به صرفه آنر X5 پلاس فاش شدند - گوشی سیتی

به تازگی شاهد افشای مشخصات سخت افزاری گوشی مقرون به صرفه جدیدی از شرکت آنر هستیم که آنر X5 پلاس نام خواهد داشت. به ادعای شایعات، این گوشی دارای نمایشگری ۶.۵۶ اینچی از نوع TFT LCD با رزولوشن ۷۲۰×۱۶۱۲ است و از چیپست مدیاتک هیلیو G36 استفاده خواهد کرد.


 

این چیپست ۱۲ نانومتری که در ماه فوریه ۲۰۲۲ معرفی شد؛ دارای هشت هسته پردازشی با کلاک اسپید ۲.۲ گیگاهرتز است. آنر پلی X5 پلاس از سیستم عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری MagicOS 7.1 آنر استفاده می‌کند. خوشبختانه بر خلاف محصولات هواوی، سرویس‌های گوگل یا همان GMS نیز در این گوشی قابل دسترسی هستند. این گوشی دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است که توسط یک دوربین کمکی ۲ مگاپیکسلی همراهی خواهد شد.

با استناد به شایعات، آنر پلی X5 پلاس دارای ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. این گوشی امکان اتصال به ۴G یا نسل چهارم اینترنت همراه را دارد و از جمله دیگر قابلیت‌های آن، می‌توان به پشتیبانی از وای فای ۵، NFC و بلوتوث ۵.۰ نیز اشاره کرد.

با توجه به مشخصات سخت افزاری این گوشی، احتمالا با یک محصول مقرون به صرفه و با قیمت کمتر از ۲۰۰ دلار مواجه خواهیم شد. متاسفانه هنوز جزئیاتی درباره زمان عرضه این گوشی در دسترس نیست؛ اما احتمالا طی هفته‌های آتی و در سکوت خبری، شاهد عرضه آن به بازار خواهیم بود.


 

شرکت آنر مدتی پیش گوشی مقرون به صرفه دیگری با نام آنر پلی ۴۰C را نیز روانه بازار کشور چین کرد. این گوشی دارای نمایشگری با رزولوشن اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی بود و از چیپست کوالکام اسنپدراگون ۴۸۰ پلاس استفاده می‌کرد. نسخه پایه این محصول با قیمت ۸۹۹ یوآن (حدود ۱۲۶ دلار) قابل تهیه است.

درباره گوشی مقرون به صرفه جدید شرکت آنر و مشخصات سخت افزاری آن چه می‌اندیشید؟ به عقیده شما، قیمت آنر X5 پلاس چقدر خواهد بود؟

 
۲۹ تیر ۱۴۰۲

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 31 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 21 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها