شهر موبایل مدیاتک از تراشه دایمنسیتی 9000 پلاس رونمایی کرد - گوشی سیتی

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، مدیاتک امروز از نسخه جدید تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ موسوم به دایمنسیتی ۹۰۰۰ پلاس رونمایی کرد. این تراشه جدید در مقایسه با نسخه قبلی خود تا ۵ درصد عملکرد پردازنده بهتر، ۱۰ درصد پردازنده گرافیکی سریع‌تر و پردازنده سیگنال تصویر بهبودیافته برخوردار است.

طبق اعلام رسمی مدیاتک، دایمنسیتی ۹۰۰۰ پلاس به هسته پردازشی قدرتمند کورتکس X2 با فرکانس ۳٫۲ گیگاهرتز مجهز است. دیگر هسته‌های این تراشه شامل سه هسته پردازشی کورتکس A710 و چهار هسته کم مصرف کورتکس A510 است که تفاوتی با تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ ندارد. پردازنده گرافیکی آن نیز Mali G710 MC10 است که به نسبت نسل قبلی تا ۱۰ درصد سریع‌‌تر شده است.

پردازنده سیگنال تصویر Imagiq 790 مدیاتک حاضر در تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ پلاس قادر خواهد بود تا با سه دوربین به طور همزمان ویدئوهای HDR 18 بیتی را ثبت کند. به علاوه، این پردازنده تا ۳۲۰ مگاپیکسل دوربین را پشتیبانی می‌کند و می‌تواند تا ۹ گیگاپیکسل در ثانیه را پردازش کند. همانطور که انتظار می‌رفت، تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ پلاس قادر خواهد بود تا با کیفیت HDR و رزولوشن تصویر ۴K به فیلمبرداری بپردازد.

در بخش اتصالات، تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ پلاس از مودم ۵G با سرعت ۷ گیگابیت بر ثانیه بهره می‌برد. به همراه این مودم، تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ پلاس از Wi-Fi 6E و بلوتوث نسخه ۵٫۳ پشتیبانی می‌کند. به لطف فناوری MiraVision 790، تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ پلاس از نمایشگرهای WDHD+ با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی و فول اچ‌دی با نرخ نوسازی ۱۸۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. در نهایت، مدیاتک اعلام کرد که گوشی‌های مجهز به تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ پلاس احتمالا در بازه زمانی سه‌ماهه سوم سال میلادی جاری عرضه خواهند شد.

 
۱ تیر ۱۴۰۱

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 49 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 23 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها