شهر موبایل مبارزه ایلان ماسک و مارک زاکربرگ به طور زنده از X پخش خواهد شد! - گوشی سیتی

ظاهرا حاشیه‌های مربوط به «ایلان ماسک»، تمامی ندارند و این میلیاردر جنجالی امروز در توییتی اعلام کرده که مبارزه درون قفس وی با «مارک زاکربرگ»، مدیر عامل متا به صورت زنده از شبکه اجتماعی X یا همان توییتر سابق پخش خواهد شد! به گفته آقای «ماسک»، تمامی درآمد حاصل از این مبارزه به خیریه‌ای مخصوص سربازان بازنشسته اهدا می‌شوند.


 

مدیر عامل توییتر یعنی خانم «لیندا یاکارینو» نیز به توییت آقای «ماسک» پاسخ داده و می‌گوید که برنامه خود را برای تماشای این مبارزه خالی خواهد کرد. در سوی دیگر اما، از «مارک زاکربرگ» خبری نیست و وی هنوز پاسخی رسمی در تردز یا اینستاگرام به این امر نداشته است.


 

بحث این مبارزه برای نخستین بار در ماه ژوئن پیش کشیده شد؛ اما پس از پایان این ماه، دیگر شاهد خبر‌های چندانی در مورد آن نبودیم و در ماه جولای نیز خبرگزاری رویترز به نقل از «مارک زاکربرگ» اعلام کرد که این مبارزه احتمالا برگزار نخواهد شد. این دو میلیاردر حوزه تکنولوژی در پلتفرم‌های خود یعنی توییتر و اینستاگرام، یکدیگر را برای مبارزه به چالش کشیدند.

مدتی پیش، «ایلان ماسک» در حین تمرین با «لکس فریدمن» که یک مهندس کامپیوتر با تخصص در جو جیتسوی برزیلی است؛ دیده شد و یکی از قهرمانان یو اف سی یعنی «جورج سینت پیر» نیز با وی تمرین کرده بود. به ادعای شایعات، آقای «دینا وایت» که نقش مدیر عامل سازمان یو اف سی را دارد؛ در حال آماده سازی مقدمات این مبارزه است.


 

به نظر رسیده که هدف «ایلان ماسک» از برگزاری این مبارزه، جلب توجه بیشتر کاربران به توییتر یا همان X است که مدتی پیش، به طور رسمی شاهد ری‌برند شدن آن بودیم. در سوی دیگر، «مارک زاکربرگ» نیز می‌خواهد تا چهره خود در بین عموم را ترمیم کرده و برخی از طرفداران «ایلان ماسک» را نیز به شبکه اجتماعی جدید مشابه توییتر خود یا همان تردز جذب کند.

در حال حاضر، هنوز مشخص نیست که آیا این مبارزه واقعا برگزار خواهد شد یا خیر؛ اما به نظر رسیده که حداقل «ایلان ماسک» برای برگزاری آن مشتاق است. «مارک زاکربرگ» اخیرا تمرکز زیادی روی ورزش‌های رزمی پیدا کرده و در برخی مسابقات رسمی نیز پیروز شده است؛ به همین دلیل، اکثر کارشناسان عقیده دارند که در صورت برگزاری این مسابقه، وی به پیروزی دست خواهد یافت.


 

شما درباره احتمال برگزاری مبارزه درون قفس بین «ایلان ماسک» و «مارک زاکربرگ» چه می‌اندیشید؟ آیا این رویداد واقعا برگزار شده یا تنها حقه‌ای تبلیغاتی برای جلب توجه به شبکه‌های اجتماعی این دو میلیاردر است؟

 
۱۵ مرداد ۱۴۰۲

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 28 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 6 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.