شهر موبایل لیست مشخصات فنی وان پلاس 11 به طور کامل فاش شد - گوشی سیتی

همانطور که می‌دانیم، نسل جدید پرچمدار وان پلاس موسوم به وان پلاس ۱۱ قرار است در تاریخ ۷ فوریه سال ۲۰۲۳ مصادف با ۱۸ بهمن برای بازار جهانی رونمایی شود. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد پرچمدار وان پلاس احتمالا به زودی برای چین معرفی خواهد شد چرا که این گوشی امروز در لیست گواهی TENAA ثبت شد و مشخصات فنی کامل آن فاش شد.

طبق لیست گواهی TENAA، وان پلاس ۱۱ از نمایشگر ۶٫۷ اینچی امولد با رزولوشن تصویر QHD+ بهره خواهد برد که احتمالا به نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد بود. به علاوه، در لیست این گواهی قلب تپنده پرچمدار وان پلاس پردازنده‌ای هشت هسته‌ای با فرکانس اصلی ۳٫۱۹ گیگاهرتزی ذکر شده است که می‌دانیم همان تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو است. به نظر می‌رسد سخت‌افزار وان پلاس ۱۱ از نظر قدرت پردازشی عملکردی بسیار خوبی خواهد داشت زیرا این گوشی دیروز در بنچمارک آنتوتو موفق به ثبت رکوردی جدید با کسب امتیاز در حدود ۱٫۳ میلیون شد.


رندر وان پلاس ۱۱

کانفیگ‌های وان پلاس ۱۱ نیز شامل دو مدل حافظه داخلی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی و دو نسخه حافظه رم ۱۲ و ۱۶ گیگابایتی خواهد بود. منبع تغذیه وان پلاس ۱۱ نیز باتری ۴۸۷۰ میلی‌امپر ساعتی است که احتمالا از شارژ ۱۰۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. برای تجربه عکاسی بهتر، وان پلاس ۱۱ به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۳۲ مگاپیکسلی مجهز است. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز بر عهده دوربین ۱۶ مگاپیکسلی است.

از نظر ابعاد و اندازه، وان پلاس ۱۱ از ضخامت ۸٫۵۳ میلی‌متری و وزن ۲۰۵ گرمی بهره می‌برد. این گوشی همچنین از شبکه ۵G پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات فنی وان پلاس ۱۱ می‌توان به سنسور اثر انگشت درون نمایشگر و اندروید ۱۳ اشاره کرد. رنگ‌بندی پرچمدار وان پلاس نیز شامل دو رنگ سبز و مشکی خواهد بود.

در نهایت باید اشاره کرد وان پلاس قبلا به طور رسمی تایید کرده است که دوربین‌های وان پلاس ۱۱ توسط برند برجسته هسل‌بلاد بهینه خواهد شد که احتمالا به فناوری‌ پردازش رنگ طبیعی این برند مجهز خواهد بود. به علاوه، برخلاف وان پلاس ۱۰T این پرچمدار از اسلایدر هشدار بهره خواهد برد. 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 112 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 22 دسامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها