شهر موبایل لوگوی دعوتنامه رویداد آیفون ۱۵ چه اطلاعاتی به ما می‌دهد؟ - گوشی سیتی

دعوت نامه رویداد آیفون ۱۵ که اپل نام «Wonderlust» روی آن گذاشته، به عقیده افشاگر معروف «URedditor» حاوی رنگ‌های آبی، نقره‌ای و رنگ طبیعی تیتانیوم است که گفته می‌شود رنگ‌های آیفون ۱۵ پرو به جز مشکی خواهند بود.

شایعات اخیر در مورد گزینه‌های رنگ آیفون ۱۵ پرو تا حد زیادی تایید شده و نشان می‌دهد که گزینه طلایی دیگر برای این سری عرضه نمی‌شود؛ در عوض اپل رنگ تیتانیومی و آبی تیره را ارایه خواهد کرد.


 

بر طبق پست امروز افشاگر معروف URedditor@، رویداد شهریور امسال اپل، به وضوح هر چهار رنگ آیفون ۱۵ پرو را به تصویر کشیده است. انیمیشن سیب اپل که در وب سایت رسمی این شرکت به نمایش درآمده، به رنگ‌های آبی، مشکی، نقره‌ای و تیتانیوم طبیعی اشاره دارد.

این نسخه متحرک از دعوتنامه نشان می‌دهد که لوگوی اپل از دانه‌های شن تشکیل شده که حرکت می‌کنند و مانند تپه‌های شنی از بین می‌رود. حتی رنگ متن Wonderlust از رنگ‌های آبی و خاکستری موجود در لوگو تشکیل شده است.

دعوتنامه رویدادهای اپل همیشه حاوی نکاتی درباره آن رویداد و محصولات مورد انتظار آنها است و به نوعی با رویداد مرتبط است، اما اگر جزییات رویداد را بخواهیم چاره‌ای جز صبر کردن نداریم.

انتظار می‌رود که تمامی سری آیفون ۱۵ امسال از پورت لایتنینگ به USB-C تغییر کنند و البته داینامیک آیلند نیز به جز سری پرو به آیفون ۱۵ استاندارد نیز راه یابد.

 
۸ شهریور ۱۴۰۲

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 73 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 30 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها