شهر موبایل قابلیت Watch Unlock به Wear OS 4 خواهد آمد - گوشی سیتی

گوگل اوایل سال جاری میلادی اعلام کرد که ویژگی Watch Unlock جهت همکاری بیشتر اندروید و Wear OS ارائه خواهد شد و به این ترتیب دارندگان ساعت‌های هوشمند می‌توانند کامپیوتر یا لپتاپ‌های متصل به این گجت را آنلاک کنند. گلکسی واچ ۵ سامسونگ در راستای مجهز شدن به Wear OS 4 به نظر می‌رسد پشتیبانی از قابلیت یاد شده را نیز با خود یدک خواهند کشید.

ویژگی Watch Unlock در ابتدای امر برای محصولاتی که از Wear OS 3 پشتیبانی می‌کردند، رونمایی شد. در آن زمان گوگل از نام Smart Lock برای آن استفاده می‌کرد، اما کمی بعد به Watch Unlock تغییر نام داد.

حالا چند ماه پس از معرفی، هنوز شاهد ارائه این ویژگی نیستیم؛ اما به نظر می‌رسد که همه چیز در حال تغییر است.


 

میشل رحمان که با نام کاربری armrods در شبکه اجتماعی X فعالیت می‌کند، به تازگی با گشت و گذار در کدهای Wear OS 4 با عبارت com.google.android.clockwork.active_unlock روبرو شد که برای ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ ۵ ارائه شده است. این قابلیت همچنین در لیست امکانات پیکسل واچ ۲ که ماه گذشته لو رفت، مشاهده شده بود.

این بدان معناست به محض عرضه ویژگی یاد شده توسط گوگل، ساعت‌های هوشمند سامسونگ نیز کاملا با آن هماهنگ خواهد بود. به این ترتیب پیکسل واچ به همراه گلکسی واچ ۵، به صورت همزمان این قابلیت را در اختیار کاربران خواهند گذاشت و شما می‌تواند با در دست داشتن ساعت‌های هوشمند یاد شده، لپتاپ یا کامپیوتر خود را به کمک این گجت‌ها آنلاک کنید و دیگر نیازی به وارد کردن رمز عبور نخواهید داشت. گوگل از ابتدای امر عنوان کرده بود که این ویژگی تنها توسط محصولات منتخب قابل استفاده خواهد بود و هنوز مشخص نیست ساعت‌های هوشمند برند فسیل، موبوی و سایر برندها نیز می‌توانند به این قابلیت دسترسی داشته باشند یا خیر. باید تا روز موعود و زمان عرضه Watch Unlock منتظر بمانیم و ببینیم در نهایت چه اتفاقی روی خواهد داد.

 
۱۱ شهریور ۱۴۰۲

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 21 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 2 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها