شهر موبایل فریم تیتانیومی باعث کاهش وزن و مقاومت بیشتر آیفون ۱۵ پرو خواهد شد - گوشی سیتی

پیش‌تر گزارش شده بود که اپل در نسخه پرو از آیفون‌های ۲۰۲۳ قصد دارد تا بدنه فولاد ضد زنگ را کنار گذاشته و به سراغ فریم تیتانیومی برود. در حالی که استفاده از تیتانیوم مزیت‌های خاص خود را دارد، اما باید به این موضوع توجه داشته باشیم که این متریال باعث می‌شود که وزن آیفون‌ها نیز کاهش پیدا کند. اگر در جریان جزئیات اخبار دنیای تکنولوژی باشید، مطمئنا می‌دانید که آیفون‌های اخیر جزء سنگین‌ترین گوشی‌های هوشمند بوده‌اند و حالا این تغییر می‌تواند یک برگ برنده برای آيفون ۱۵ پرو و نسخه پرو مکس آن باشد.

ما پیش‌تر گزارش داده بودیم که مدل‌های آيفون ۱۵ پرو از گرید ۵ تیتانویم در فریم کناری خود استفاده خواهند کرد. به این ترتیب شاهد کاهش وزن و افزایش مقاومت آن‌ها در مقابل ضربه و خط و خش خواهیم بود. وب سایت ۹to5Mac به تازگی به اطلاعاتی دست پیدا کرده که وزن مدل‌های پرو از آيفون‌های جدید را با نسخه پیشین آن‌ها مقایسه کرده است که این موارد را در لیست زیر بررسی خواهیم کرد:

  • آیفون ۱۴ پرو: ۲۰۶ گرم
  • آیفون ۱۴ پرو مکس: ۲۴۰ گرم
  • آیفون ۱۵ پرو: ۱۹۱ گرم
  • آیفون ۱۵ پرو مکس: ۲۲۱ گرم


 

در حالی که تیتانیوم از فولاد ضدزنگ سبک‌تر است، اما همان‌طور که می‌بینید تفاوت وزنی آنچنان که باید و شاید زیاد و محسوس نخواهد بود. از آن جا که اپل مشخصات سخت‌افزاری و ماژول‌های دوربین را نیز بروزرسانی خواهد کرد، ممکن است حتی وزن محصول پایانی از موارد اعلام شده بیشتر هم بشود. پیش‌تر شایعه شده بود که مدل‌های آيفون ۱۵ پرو از باتری بزرگ‌تری بهره خواهند بد که همین موضوع هم می‌تواند وزن دیوایس را افزایش دهد. لذا این موضوع را در ذهن داشته باشید که استیل ضد زنگ،‌ تنها فاکتور افزایش وزن نخواهد بود.

این موضوع را در ذهن داشته باشید که این اطلاعات، تنها در حد شایعه و حرف و حدیث بوده و تا زمان معرفی محصول نهایی و شنیدن سخنان مدیران و مسئولان اپل، نمی‌توان با اطمینان در مورد آن سخن گفت. بر اساس اعلام آقای مارک گرمن خبرنگار بلومبرگ، اپل قصد دارد تا آيفون‌های جدید را در تاریخ ۱۲ سپتامبر مصادف با ۲۱ شهریور ماه به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی کند.

 
۶ شهریور ۱۴۰۲

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 22 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 28 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها