شهر موبایل عرضه بازی UFC 5 به طور رسمی تایید شد - گوشی سیتی

شرکت الکترونیک آرتز در امروز عرضه بازی UFC 5 را به صورت رسمی تایید کرد. EA Sports که بخش بازی‌های ورزشی این شرکت محسوب می‌شود؛ در یک توییت لوگوی این بازی جدید را به نمایش گذاشت و همچنین تایید کرد که اطلاعات بیشتری درباره این بازی طی ماه سپتامبر منتشر خواهند شد.

سری بازی‌های UFC که با لایسنس رقابت‌های Ultimate Fighting Championship یا همان UFC فعالیت می‌کند؛ در ژانر مبارزه‌ای جریان داشته و کاربران می‌توانند تا بین مبارزین رسمی این رقابت‌ها، یکی را انتخاب کرده و یا حتی مبارز شخصی خود را خلق کنند. این سری که پیش‌تر توسط استودیوی THQ تولید می‌شد؛ از سال ۲۰۱۴ به جمع فرنچایز‌های الکترونیک آرتز پیوست.


 

پس از انتشار EA Sports UFC در ماه ژوئن سال ۲۰۱۴، نسخه بعدی آن یا همان EA Sports UFC 2 در سال ۲۰۱۶ منتشر شد و عناوین EA Sports UFC 3 و EA Sports UFC 4 نیز به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ منتشر شدند. این بازی‌ها که روی هنر‌های رزمی ترکیبی تمرکز می‌کنند؛ در سال‌های اخیر طرفداران خود را کسب کرده و با واکنش‌های مثبتی نیز از سوی منتقدین روبرو شده‌اند.

در ماه گذشته، شرکت الکترونیک آرتز بخش‌های EA Games و EA Sports را از یکدیگر جدا کرد و سپس نام EA Games را نیز به EA Entertainment تغییر داد؛ بنابراین به نظر رسیده که این شرکت قصد گسترش فعالیت‌های خود در زمینه سرگرمی را دارد. آقای «کم وبر» که پیش‌تر با فعالیت‌های خود برای سری فیفا شناخته شده بود؛ همچنان مدیریت بخش EA Sports را بر عهده خواهد داشت.


 

درباره انتشار نخستین تیزر از بازی UFC 5 چه فکر می‌کنید؟ آیا از طرفداران بازی‌های مبارزه‌ای و سری UFC هستید یا عناوین دیگری را به این بازی‌ها ترجیح می‌دهید؟

 
۱۹ تیر ۱۴۰۲

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 16 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 10 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها