شهر موبایل طراحی کامل موتو اج ۴۰ نئو در تصاویر رندری جدید آن فاش شد - گوشی سیتی

موتورولا به زودی از گوشی میان‌رده جدیدی به نام موتو اج ۴۰ نئو رونمایی خواهد کرد که همانطور که از نام آن پیداست، به سری موتو اج ۴۰ تعلق دارد. طبق اعلام رسمی این برند، موتو اج ۴۰ نئو در تاریخ ۱۴ سپتامبر مصادف با ۲۳ شهریور برای بازارهای جهانی معرفی خواهد شد. حالا در فاصله تنها دو روز مانده به رونمایی رسمی این گوشی، رندرهای باکیفیتی از موتو اج ۴۰ نئو فاش شده‌اند که طراحی کامل و رنگ‌بندی آن را نشان می‌دهند.

افشاگری به نام Sudhanshu Ambhore تصاویر رندری موتو اج ۴۰ نئو را در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به اشتراک گذاشته شده است. در توییت این افشاگر، تصاویر باکیفیتی از این گوشی قرار گرفته که سه رنگ آن را نشان می‌دهند. در این راستا، گوشی موتورولا در سه رنگ مشکی، آبی و سبز روانه بازار می‌شود.

براساس رندرهای موتورولا اج ۴۰ نئو، نمایشگر این دستگاه از لبه‌های خمیده بهره می‌برد که با حاشیه‌های اندکی نیز همراه شده است. دوربین سلفی نیز در ناچ حفره قرار گرفته است. از سوی دیگر، در پنل پشتی موتو اج ۴۰ نئو شاهد ماژول مربعی‌شکل هستیم که در آن دو دوربین جای گرفته‌اند.

مشخصات فنی موتو اج ۴۰ نئو

میان‌رده موتورولا به نمایشگر ۶٫۵۵ اینچی P-OLED با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی مجهز خواهد شد. قلب تپنده این گوشی تراشه دایمنسیتی ۱۰۵۰ خواهد بود که با حافظه رم تا ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی تا ۲۵۶ گیگابایت به پردازش اطلاعات می‌پردازد. سیستم دوربین موتو اج ۴۰ نئو شامل دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی با لرزشگیر اپتیکال و لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود. برای ثبت تصاویر سلفی، کاربران دوربین ۳۲ مگاپیکسلی را در اختیار خواهند داشت.

انرژی موردنیاز موتو اج ۴۰ نئو توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۶۸ واتی تامین می‌شود. به علاوه، گزارش شده که این گوشی با وزن ۱۷۰ گرمی و ابعاد ۱۵۹٫۶ در ۷۲ در ۷٫۷۹ میلی‌متر همراه می‌شود. از دیگر مشخصات فنی محصول جدید موتورولا می‌توان بلوتوث نسخه ۵٫۴، گواهی IP68 و قابلیت NFC را نام برد.

در نهایت باید اشاره کرد که اخیرا کانفیگ حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی موتو اج ۴۰ نئو با قیمت ۳۳۸ یورویی در یک فروشگاه آنلاین ثبت شد. در این رابطه، انتظار می‌رود این گوشی به عنوان یک میان‌رده مقرون به صرفه روانه بازار شود.

 
۲۱ شهریور ۱۴۰۲

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 25 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 12 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها