شهر موبایل شیائومی 12T پرو با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک در بنچمارک گیک‌بنچ قرار گرفت - گوشی سیتی

همانطور که می‌دانیم، سری شیائومی ۱۲T شامل دو مدل شیائومی ۱۲T و ۱۲T پرو قرار است به زودی و در ماه اکتبر میلادی برای بازار جهانی معرفی شوند. در این راستا، چند روز پیش بود که نسخه استاندارد این سری با تراشه دایمنسیتی ۸۱۰۰ در لیست بنچمارک گیک‌بنچ قرار گرفت. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، نوبت به مدل پرو رسیده است و شیائومی ۱۲T پرو در بنچمارک گیک‌بنج با تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک لیست شد.

طبق لیست گیک‌بنچ، شیائومی ۱۲T پرو همانطور که در شایعات نیز به آن اشاره شده بود از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک با پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۳۰ بهره خواهد برد که آخرین سخت‌افزار ارائه شده از سوی کوالکام محسوب می‌شود. شناسه مدل این دستگاه نیز برابر با ۲۲۰۸۱۲۱۲UG است. به علاوه، مدلی که از شیائومی ۱۲T پرو در بنچمارک گیک‌بنچ دیده شده است از حافظه رم ۸ گیگابایتی بهره می‌برد. از نظر عملکرد نیز پرچمدار جدید شیائومی در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای نیز به ترتیب امتیازهای ۱۳۰۰ و ۴۰۶۱ را کسب کرده است.

شایان ذکر است که شیائومی ۱۲T پرو قبلا در لیست گواهی‌های مختلفی قرار گرفته بود و بخشی از مشخصات فنی آن لو رفته بود. یکی از ویژگی‌های برجسته این گوشی پرچمدار دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی آن است که یکی از بالاترین رزولوشن‌های دوربین در دنیای گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آید. همچنین انتظار می‌رود شیائومی ۱۲T پرو در یک کانفیگ حافظه رم ۱۲ گیگابایتی نیز روانه بازار شود. نرم‌افزار این گوشی نیز اندروید ۱۲ برپایه رابط کاربری MIUI 13 خواهد بود.

در نهایت، از دیگر مشخصات فنی شیائومی ۱۲T پرو می‌توان به نمایشگر امولد ۶٫۶۷ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، باتری ۵۰۰۰ میلی‌امپر ساعتی با شارژ ۱۲۰ واتی، دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی اشاره کرد. همچنین برچسب قیمتی شیائومی ۱۲T پرو احتمالا برابر با ۹۰۰ دلار خواهد بود. 

 
۳۰ شهریور ۱۴۰۱

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 53 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 21 سپتامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها