شهر موبایل شیائومی زمان رونمایی میکس فولد ۳ را اعلام کرد - گوشی سیتی

تا به امروز، شایعات مختلفی از نسل جدید گوشی تاشو شیائومی موسوم به میکس فولد ۳ در دسترس کاربران قرار گرفته است که اطلاعات مختلفی درباره آن را فاش کرده‌اند. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، برند شیائومی امروز عرضه و زمان رونمایی گوشی تاشو خود را تایید کرد. 

مدیرعامل برند ردمی، آقای لو ویبینگ، در شبکه اجتماعی چینی Weibo اعلام کرد که شیائومی میکس فولد ۳ به زودی عرضه خواهد شد و در مقایسه با نسل قبلی مقاوم‌تر و سبک‌تر خواهد شد. مقام مسئول شیائومی این بهبودهای فنی را به فرآیند تولید جدید گوشی شیائومی نسبت داده است. به علاوه، مدیرعامل ردمی تایید کرد که شیائومی میکس فولد ۳ در ماه اوت سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. 

البته به نظر می‌رسد زمان اعلام‌شده برای معرفی شیائومی میکس فولد ۳ مربوط به بازار چین باشد. اگر شیائومی روند عرضه گوشی‌های قبلی سری میکس فولد را در پیش بگیرد، انتظار می‌رود شیائومی میکس فولد ۳ نیز تنها روانه بازار چین شود و عرضه آن برای بازارهای جهانی منتفی خواهد بود. 

اخیرا گزارشی ادعا کرد که شیائومی میکس فولد ۳ به قابلیت کاربردی Flex Mode مجهز خواهد شد که تجربه کاربری دستگاه را به طرز چشمگیری بهبود می‌بخشد. به لطف این قابلیت، لولای گوشی تاشو شیائومی قادر خواهد بود که در زوایای مختلف قرار بگیرد. به علاوه، شایعه‌ای دیگر نیز اذعان داشته که قلب تپنده شیائومی میکس فولد ۳ تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو خواهد بود که انرژی موردنیاز آن توسط باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌شود. باتری این گوشی همچنین از شارژ باسیم ۱۲۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. 

در نهایت باید اشاره کرد که در سه‌ماهه جاری شاهد رقابت تنگاتنگ گوشی‌های تاشو مختلف خواهیم بود. در این راستا، سامسونگ در هفته آخر ماه ژوئیه از گلکسی زد فولد ۵ رونمایی خواهد کرد. از سوی دیگر، دو گوشی تاشو آنر مجیک V2 و وان پلاس فولد نیز به زودی معرفی خواهند شد. البته در حال حاضر نیز به لطف گوشی‌های شناخته شده‌ای مانند پیکسل فولد، هواوی میت X3 و اوپو فایند N2 بازار گوشی‌های تاشو داغ است و شیائومی رقبای قدرتمندی را در برابر خود می‌بیند.

 
۱۳ تیر ۱۴۰۲

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 15 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 4 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها