شهر موبایل سری هواوی میت 50 با شارژ 66 واتی در گواهی 3C لیست شد - گوشی سیتی

همانطور که قبلا نیز رسما اعلام شده بود، سری پرچمدار جدید هواوی موسوم به سری میت ۵۰ قرار است در تاریخ ۶ سپتامبر مصادف با ۱۵ سپتامبر معرفی شود. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، برخی از مشخصات فنی این سری پرچمدار شامل سرعت شارژ، یکی از قابلیت‌های دوربین و سخت‌افزار احتمالی در فاصله دو هفته مانده رونمایی رسمی لو رفت.

طبق لیست گواهی ۳C، سه مدل از سری هواوی میت ۵۰ شامل میت ۵۰، میت ۵۰ پرو و میت ۵۰ RS در این گواهی ثبت شده‌اند. این سه مدل از شارژ ۱۰ واتی، شارژ ۴۰ واتی و شارژ ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کنند. متأسفانه دیگر مشخصات فنی این سری گوشی‌های هوشمند در لیست ۳C ذکر نشده بود.

در گزارشی دیگر که توسط افشاگر برجسته چینی به نام Digital Chat Station در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است اعلام شد که هواوی میت ۵۰ و میت ۵۰ پرو به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل یک مجهز خواهند بود. البته منبع زنجیره تامین وبسایت MyDrivers ادعا کرده است که تنها نسخه ۴G این تراشه در دسترس خواهد بود. از آن سو، مدل چهارم سری یعنی هواوی میت ۵۰E از تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G بهره خواهد برد. در این گزارش همچنین ذکر شده است که هواوی ۵۰ پرو و میت ۵۰ RS از نمایشگر ناچ برخوردار است.

در بخش دوربین، انتظار می‌رود هواوی میت ۵۰ پرو از گشودگی دیافراگم متغیر در سنسور اصلی خود بهره ببرد. این فناوری قبلا نیز در سری گلگسی اس ۹ و اس ۱۰ سامسونگ نیز به کار رفته بود که از طریق آن کاربر قادر خواهد بود تا از گشودگی دیافراگم f/1.7 و f/2.4 انتخاب کند. دو نسل از سری پرچمدار گلکسی نوت نیز از این فناوری برخوردار بودند.

در نهایت باید اشاره کرد که موتور اختصاصی تصویربرداری XMage نیز احتمالا جایگزین برند دوربین لایکا خواهد شد و باید انتظار بهبود عملکرد دوربین سری میت ۵۰ را داشته باشیم. به علاوه، تبلت احتمالا تبلت میت‌پد پرو ۱۲٫۴ اینچی نیز در این رویداد معرفی می‌شود. 

 
۳ شهریور ۱۴۰۱

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 45 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 25 آگوست 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها