شهر موبایل سخت‌افزار به کار رفته در پوکو F5 پرو تایید شد - گوشی سیتی

گوشی جدید شیائومی موسوم به پوکو F5 پرو هنوز معرفی نشده است ولی شایعات قبلی اذعان داشته‌اند که این گوشی به عنوان نسخه ری‌برند شده ردمی K60 که سال گذشته میلادی برای بازار چین معرفی شد، عرضه خواهد شد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، پوکو F5‌ پرو امروز در لیست گیک‌بنچ ثبت شد و سخت‌افزار به کار رفته در آن تایید شد. 


 

طبق اطلاعات قرار گرقته در لیست گیک‌بنچ، پوکو F5 پرو به تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل یک مجهز خواهد بود که سخت‌افزار پرچمدار دو نسل قبلی کوالکام محسوب می‌شود. به نظر می‌رسد لیست گیک‌بنچ نیز به شایعات پیرامون این گوشی قوت بخشیده است چرا که ردمی K60 نیز از تراشه مشابه بهره می‌برد. تراشه پرچمدار کوالکام قادر است به حداکثر فرکانس ۳٫۰ گیگاهرتزی دست پیدا کند. 

شایان ذکر است که پوکو F5‌ پرو در آزمون‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازهای ۱۳۰۲ و ۴۰۸۰ را کسب نموده است که نتایج قابل قبولی محسوب می‌شوند. از دیگر مشخصات فنی پوکو F5 پرو می‌توان به سیستم عامل اندروید ۱۳ و حافظه رم ۱۲ گیگابایتی اشاره کرد. البته انتظار می‌رود این گوشی در کانفیگ‌های بیشتری عرضه شود. برای مثال، نسخه قدرتمند ردمی K60 در کانفیگ رم ۱۶ گیگابایتی / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی روانه بازار شده است. 

در نهایت باید اشاره کرد که با توجه به قرارگیری پوکو F5‌ پرو در لیست گیک‌بنچ، انتظار می‌رود این گوشی قاتل پرچمدار به زودی برای بازارهای جهانی معرفی شود. 

 
۳۱ فروردین ۱۴۰۲

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 47 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 20 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها