شهر موبایل سامسونگ یک کارمند عالی رتبه TSMC را هایجک کرد! - گوشی سیتی

طبق گزارش Korea Herald، سامسونگ به تازگی یک کارمند عالی رتبه شرکت TSMC شریک اصلی اپل در تولید تراشه را به نام «لین جو چنگ» استخدام کرده است. او حدود ۱۹ سال در این شرکت تایوانی کار کرده و قبل از آن نیز در Micron Technology بوده است؛ سوابق کاری بسیار عالی که کاملا به کار سامسونگ می‌آید.


 

سمت جدید این شخص، سرپرستی تیم بسته‌بندی پیشرفته سامسونگ که زیر مجموعه بخش «Device Solutions» می‌شود خواهد بود که قسمت مهمی از توسعه تراشه‌ّها محسوب می‌شود. او روی توسعه فن‌آوری بسته‌بندی سه بعدی برای TSMC کار می‌کرده، بنابراین ممکن است این شکار موفقیت بزرگی برای غول فن‌آوری کره‌ای باشد.

اگرچه چیپست‌های اکزینوس سامسونگ برای گوشی‌های هوشمند کاملا توانمند هستند، اما اغلب مورد انتقاد قرار گرفته‌اند، زیرا همچنان از تراشه‌های اپل و کوالکام ضعیفتر هستند. تراشه‌های کوالکام به لطف پردازنده گرافیکی Adreno به طور کلی قدرتمندتر هستند، در حالی که فرآیند تولید TSMC هم به طور قطع کارآمدتر است؛ بنابراین سری گلکسی اس امسال که در یک نسخه اسنپدراگون عرضه شده، انتظار می‌رود کارایی بالاتری داشته باشد.

خبر امروز نشان می‌دهد که سامسونگ به معنای واقعی در حال تغییر است، زیرا سال‌ها بود که این شرکت با ایجاد تغییراتی قصد داشت تا تراشه‌هایی در حد و اندازه اپل یا کوالکام بسازد، اما هرگز موفق نشد. اگر لین جون چنگ بتواند اوضاع را تغییر دهد، این امر به طور بالقوه باعث جذب مشتریان زیادی مانند اپل و کوالکام می‌شود که اکنون سال‌هاست در اکثر موارد به TSMC پایبند بوده‌اند و فقط به این شرکت اطمینان کرده‌اند.

اگر به این موضوع علاقه‌مند هستید که سامسونگ حرکت اصلی تغییرات خود را چگونه آغاز کرد و اصلا داستان از کجا شروع شد، می‌توانید به مقاله هفته قبل ما در این خصوص مراجعه کنید.

 
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 32 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 12 مارس 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها