شهر موبایل زمان رونمایی اولین گوشی تاشو وان پلاس فاش شد - گوشی سیتی

وان پلاس اوایل سال جاری میلادی رسما تایید کرد که در حال توسعه اولین گوشی تاشود خود است که در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۳ معرفی می‌شود. اخیرا نیز این گوشی در تصاویر رندری باکیفیتی دیده شد و جزئیات طراحی آن لو رفت. حالا اما یکی از مهمترین اطلاعات پیرامون گوشی تاشو وان پلاس یعنی زمان رونمایی آن فاش شده است.

افشاگری شناخته‌شده به نام Max Jambor ادعا کرده است که گوشی تاشو وان پلاس در تاریخ ۲۹ اوت ۲۰۲۳ مصادف با ۷ شهریور معرفی خواهد شد. رویداد رونمایی این محصول موردانتظار احتمالا در شهر نیویورک ایالات متحده برگزار خواهد شد.

قبلا نیز افشاگر Yogesh Brar اعلام کرده بود که گوشی تاشو وان پلاس در ماه اوت و در نیویورک معرفی می‌شود. البته این افشاگر گفته بود که این گوشی در نیمه اول ماه اوت رونمایی خواهد شد.

گزارش‌های پیشین اذعان داشته‌اند که اولین گوشی تاشو وان پلاس با نام تجاری وان پلاس اوپن (OnePlus Open) روانه بازار خواهد شد. در گذشته، شایعه‌ای ادعا کرده بود که وان پلاس اوپن تحت نام تجاری وان پلاس V فولد عرضه می‌شود. به علاوه، گزارش شده است که وان پلاس اوپن از نسخه ویژه رابط کاربری OxygenOS موسوم به OxygenOS Fold بهره خواهد برد که به طور اختصاصی برای نمایشگر داخلی و فرم‌فکتور تاشو این گوشی طراحی خواهد شد.

در نهایت باید اشاره کرد که وان پلاس اوپن احتمالا به نمایشگر ۷٫۸ اینچی داخلی و نمایشگر خارجی ۶٫۳ اینچی مجهز خواهد بود. قلب تپنده این گوشی تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو خواهد بود که انرژی موردنیاز آن توسط باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود. پنل پشتی وان پلاس اوپن میزبان دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود.

 
۲۳ تیر ۱۴۰۲

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 20 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 14 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها