شهر موبایل زمان رونمایی از موتورولا اج ۴۰ نئو تایید شد - گوشی سیتی

به نظر می‌رسد کار موتورولا با عرضه گوشی‌های موتو G54 و موتو G84 تمام نشده و این برند قصد دارد به زودی از یک گوشی دیگر نیز رونمایی کند. در این راستا، به تازگی شعبه رومانی برند موتورولا در طی تیزری تبلیغاتی اعلام کرده که رویداد جدید این شرکت در تاریخ ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور) برگزار خواهد شد.


تیزر تبلیغاتی موتورولا اج ۴۰ نئو

انتظار می‌رود در رویداد پیش موتورولا گوشی موتو اج ۴۰ نئو معرفی شود که در سه رنگ Pantone در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. در خود تیزر نیز تاییدی برای این ادعا گنجانده شده چرا که متنی در آن وجود دارد مبنی بر این که به دنیای رنگ‌ها وارد شوید. در واقع، موتورولا به طور غیر مستقیم معرفی موتو اج ۴۰ نئو را در این رویداد تایید کرده است.

شایان ذکر است که موتورولا اج ۴۰ نئو در واقع نسخه‌ ری‌برند شده موتو اج ۲۰۲۲ خواهد بود که سال گذشته میلادی تنها برای بازار آمریکای شمالی عرضه شد. البته اخیرا گواهی FCC تایید کرد که گوشی جدید موتورولا برای بازار ایالات متحده نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

در گزارشی مشابه، وبسایت Appuals رندرهای رسمی موتورولا اج ۴۰ نئو را به اشتراک گذاشته است که طراحی و رنگ‌بندی آن را نشان می‌دهند. در این راستا، ظاهر کلی این گوشی تفاوت خاصی با دیگر محصولات موتورولا ندارد و از همان ماژول دوربین مربعی‌شکل و نمایشگر حفره‌دار بهره می‌برد. رنگ‌بندی دستگاه نیز شامل‌ رنگ‌های سبز، مشکی و آبی خواهد بود.

طبق شایعات قبلی، موتورولا اج ۴۰ نئو به نمایشگر ۶٫۵۵ اینچی P-OLED و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۶۸ واتی مجهز خواهد بود. این گوشی در کانفیگ حافظه رم تا ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی تا ۲۵۶ گیگابایت روانه بازار خواهد شد. موتورولا اج ۴۰ نئو احتمالا با برچسب قیمتی ۳۹۹ یورویی برای بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

 
۱۷ شهریور ۱۴۰۲

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 25 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 8 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها