شهر موبایل رندرهای جدید شیائومی ۱۳ الترا طراحی جدید پنل پشتی آن را نشان می‌دهد - گوشی سیتی

مدیرعامل برند شیائومی سال گذشته اعلام کرد که نسل جدید سری الترا گوشی‌های این برند روانه بازارهای جهانی خواهد شد. برای مقایسه، نسخه حال حاضر سری الترا شیائومی موسوم به شیائومی ۱۲S الترا تنها برای بازار چین عرضه شده است در حالی که انتظار می‌رود نسل جدید آن یعنی شیائومی ۱۳ الترا در طی سال جاری برای کاربران بین‌المللی در دسترس قرار بگیرد. در این راستا، شایعات مختلف اذعان داشته‌اند که شیائومی ۱۳ الترا از اواخر سال ۲۰۲۲ میلادی در دست توسعه بوده است. 

در حال حاضر،‌ این برند چینی در نظر دارد سری پرچمدار شیائومی ۱۳ شامل سه مدل شیائومی ۱۳، شیائومی ۱۳ پرو و شیائومی ۱۳ لایت را برای بازارهای جهانی معرفی کند. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، رندرهای جدیدی از نسخه چهارم این سری پرچمدار یعنی شیائومی ۱۳ الترا به اشتراک گذاشته شده است که طراحی جدید پنل پشتی آن را نشان می‌دهد. 

این تصاویر رندری توسط کاربری به نام Kartikey Singh و با همکاری هنرمندی با نام کاربری SPInfoJP طراحی شده است که طبق ادعای این دو کاربر، براساس شایعات و گزارش‌های اخیر تولید شده‌اند. همانطور که در این تصاویر مشخص است، شیائومی ۱۳ الترا در چهار رنگ عرضه خواهد شد که شامل رنگ‌های مشکی، سفید، سبز و قرمز خواهد بود. البته در حالی که عرضه رنگ‌های سفید و مشکی این گوشی محتمل به نظر می‌رسد، هنوز رنگ‌‌بندی سبز و قرمز شیائومی ۱۳ الترا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. 

به مانند نسل قبلی، شیائومی ۱۳ الترا نیز در پنل پشتی خود میزبان ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل خواهد بود که در آن چهار سنسور دوربین قرار گرفته است. البته در این گوشی چینش لنز‌های دوربین تغییر پیدا کرده است و حالا لوگوی برند دوربین لایکا نیز در مرکز ماژول دوربین جای گرفته است. گزارش‌های قبلی اذعان داشته‌اند که شیائومی۱۳ الترا به دو دوربین ۱ اینچی مجهز خواهد بود. 

در نهایت باید اشاره کرد که در این گزارش ذکر شده است طراحی شیائومی ۱۳ الترا حاضر در این رندرها بسیار به محصول نهایی شبیه خواهد بود و تغییری در ظاهر این گوشی اعمال نخواهد شد. به علاوه، انتظار می‌رود شیائومی ۱۳ الترا در تابستان سال جاری میلادی عرضه شود. البته احتمالا این گوشی حدودا یک و یا دو ماه قبل از عرضه برای بازارهای جهانی در بازار چین معرفی خواهد شد. 

 
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 53 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 18 فوریه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها