شهر موبایل رندر‌های جدیدی از گوشی ایسوس ذن‌فون ۱۰ منتشر شدند - گوشی سیتی

شرکت ایسوس قصد داشته تا در روز ۲۹ ژوئن (۸ تیر) از نسل جدید گوشی‌های ذن‌فون خود رونمایی کند و در امروز نیز شاهد افشای رندر‌های جدیدی از گوشی ایسوس ذن‌فون ۱۰ توسط خبرگزاری آلمانی WinFuture هستیم.


 

این رندر‌ها که ظاهری رسمی دارند؛ این گوشی را در رنگ‌های مشکی، خاکستری، قرمز، سبز و سفید و نشان می‌دهند. با وجود شایعاتی که خبر از به کار رفتن نمایشگر ۶.۳ اینچی در این گوشی می‌دادند؛ این رندر‌ها همچنان نشانگر استفاده ایسوس از نمایشگر ۵.۹ اینچی نسل پیشین هستند.

این شرکت تایوانی، تغییرات خاصی را در طراحی این گوشی اعمال نکرده است و باید گفت که ذن‌فون ۱۰ شباهت زیادی به نسل پیشین دارد. دوربین سلفی گوشی همچنان در قسمت بالایی سمت چپ نمایشگر دیده شده و خوشبختانه جک ۳.۵ میلی متری هدفون نیز از این گوشی حذف نشده است. 

 

ایسوس اعلام کرده که ذن‌فون ۱۰ از چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل دوم استفاده خواهد کرد و قابلیت‌های چون پشتیبانی از شارژ بی‌سیم و نسل جدید سیستم پایداری دوربین گیمبالی را به همراه دارد. با اسناد به شایعات، این گوشی احتمالا دارای دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ تا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. 

ایسوس همچنین اشاره‌ای نیز به قیمت گوشی جدید خود داشته و به احتمال زیاد، شاهد عرضه ذن‌فون ۱۰ با قیمت ۷۴۹ دلاری خواهیم بود. نسل پیشین این گوشی یا همان ایسوس ذن‌فون ۹ در هنگام عرضه قیمت ۷۹۹ دلار را داشت.


 

درباره طراحی محصول پرچمدار جدید ایسوس چه فکر می‌کنید؟ اگر از طرفداران گوشی‌های جمع و جور هستید؛ آیا ذن‌فون ۱۰ برایتان محصول جذابی به نظر می‌رسد یا خیر؟

 
۱ تیر ۱۴۰۲

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 24 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 22 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها