شهر موبایل رندرهایی با ظاهر رسمی از گلکسی زد فولد ۵ منتشر شدند - گوشی سیتی

با وجودی که ماه‌ها تا زمان معرفی گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد ۵ فاصله داریم؛ این امر جلوی افشاگری‌ها و انتشار شایعات را نگرفته و در امروز نیز شاهد انتشار رندر‌هایی با ظاهر رسمی از این گوشی تاشو هستیم. این رندر‌ها توسط «OnLeaks» که یکی از افشاگران قابل اعتماد است؛ در همکاری با Smartprix منتشر شده‌اند.


 

مدت زیادی است که شایعاتی در زمینه بازطراحی لولای نمایشگر این گوشی‌ها شنیده می‌شوند و در این رندر‌ها نیز می‌توان این لولای جدید را مشاهده کرد. اینطور که از تصاویر به نظر می‌‌‌رسد؛ تشخیص خط تای میان نمایشگر در این نسل، مقداری دشوارتر شده است.

به ادعای این افشاگر، سامسونگ ضخامت این گوشی در حالت تا شده را ۱۳.۴ میلی متر رسانده که واقعا تحسین برانگیز است؛ زیرا در نسل گذشته به دلیل فاصله ایجاد شده میان دو بخش نمایشگر، شاهد ضخامت ۱۴.۲ تا ۱۵.۸ میلی متری در حالت تا شده بودیم. به نظر رسیده که لولای به کار رفته توسط سامسونگ، شباهت زیادی به نمونه قرار گرفته در گوشی اوپو فایند N2 دارد.


 

این گوشی قرار است تا سایز نمایشگر‌های نسل گذشته را حفظ کرده و دارای نمایشگر بیرونی ۶.۲ اینچی و نمایشگر درونی ۷.۶ اینچی باشد. البته، احتمالا شاهد کاهش چشمگیر ضخامت حاشیه‌ها در این نسل خواهیم بود. ابعاد گلکسی زد فولد ۵ در هنگام باز بودن، معادل با ۶.۳×۱۲۹.۹×۱۵۴.۹ میلی متر بوده و در حالت تا شده نیز به ۱۳.۵×۶۷.۱×۱۵۴.۹ میلی متر می‌رسد.

«OnLeaks» در ادامه می‌گوید که دوربین سه‌ گانه به کار رفته در گلکسی زد فولد ۵، همچنان مقداری از بدنه گوشی بیرون زده است. جایگاه فلش LED گوشی نیز تغییر کرده و در کنار دوربین اصلی قرار داده شده است. چندی پیش، شاهد انتشار شایعاتی بودیم که خبر از عرضه گوشی‌های جدید تاشو سامسونگ در ماه جولای می‌دادند؛ بنابراین بعید نیست که سامسونگ رسم معرفی این گوشی‌ها در ماه آگوست را کنار بگذارد.

 

درباره طراحی ظاهری این گوشی و لولای نمایشگر آن چه فکر می‌کنید؟ آیا کم‌رنگ‌تر شدن خط تای نمایشگر، شما را به خرید گوشی‌های تاشو جذب می‌کند؟

 
۹ اردیبهشت ۱۴۰۲

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 22 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 29 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها