شهر موبایل ردمی ۱۲ با نمایشگر ۹۰ هرتزی و تراشه هلیو G88 معرفی شد - گوشی سیتی

شیائومی سرانجام امروز از گوشی جدید مقرون به صرفه خود موسوم به ردمی ۱۲ رونمایی کرد که در حال حاضر برای بازار تایلند عرضه شده است. این گوشی قبلا در وبسایت شعبه پرتغال شیائومی قرار گرفته بود که طراحی و بخشی از مشخصات فنی آن را فاش ساخته بود. ردمی ۱۲ به عنوان نسخه نسل جدید گوشی ردمی ۱۱ که سال گذشته معرفی شد، در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

مشخصات فنی ردمی ۱۲

گوشی جدید برند شیائومی از نمایشگر حفره‌دار ۶٫۷۹ اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی بهره می‌برد که قادر است به روشنایی حداکثری ۵۵۰ نیتی دست پیدا کند. سنسور اثرانگشت دستگاه نیز در سمت راست بدنه و همراه با کلید پاور قرار گرفته است. از نقطه نظر طراحی، ردمی ۱۲ از حاشیه نمایشگر نسبتا اندکی برخوردار است و به دوربین سه‌گانه بدون ماژول دوربین مجهز شده است. 

پنل پشتی ردمی ۱۲ میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. برای تسک‌های پردازشی، ردمی ۱۲ از تراشه مدیاتک هلیو G88 استفاده می‌کند که با حافظه رم تا ۸ گیگابایت و حافظه داخلی تا ۲۵۶ گیگابایت همراه شده است. 

شایان ذکر است که منبع تغذیه ردمی ۱۲ باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ ۱۸ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. نرم‌افزار ردمی ۱۲ اندروید ۱۳ برپایه رابط کاربری MIUI 14 است. از دیگر مشخصات فنی گوشی جدید شیائومی می‌توان به پشتیبانی از شبکه ۴G، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و NFC را نام برد. 

در نهایت باید اشاره کرد که کانفیگ حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی ردمی ۱۲ با قیمت ۵۲۹۹ بات (۱۰۹۰ یوآن / ۱۵۰ دلار) روانه بازار تایلند خواهد شد. البته این گوشی در کانفیگ‌های رم ۴ گیگابایتی / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۸ گیگابایتی / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی نیز عرضه خواهد شد ولی هنوز قیمت این نسخه‌ها مشخص نشده است. رنگ‌بندی دستگاه شامل سه رنگ آبی، مشکی و نقره‌ای می‌شود. 

 
۲۵ خرداد ۱۴۰۲

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 16 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 15 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها