شهر موبایل ردمی نوت ۱۳ شامل پنچ مدل مختلف خواهد بود - گوشی سیتی

شایعات ادعا کرده‌اند که سری ردمی نوت ۱۳ در ماه اکتبر سال جاری میلادی برای بازار چین معرفی خواهد شد. تا به امروز، چندین نسخه از نسل جدید سری ردمی نوت در گواهی‌های مختلفی چینی ثبت شده‌اند. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، وبسایت Xiaomiui ادعا کرده که سری ردمی نوت ۱۳ شامل پنج مدل مختلف خواهد بود. به علاوه، این وبسایت برخی از جزئیات مربوط به مدل‌های سری ردمی نوت ۱۳ را نیز فاش کرده است.

ردمی نوت ۱۳ ۴G

گوشی جدید ردمی در دو نسخه به نام‌های ردمی نوت ۱۳ ۴G و ردمی نوت ۱۳ ۴G NFC روانه بازار خواهد شد. نسخه معمولی این گوشی با اسم رمز Sapphire و شناسه مدل N7 عرضه می‌شود. از سوی دیگر، مدل NFC از اسم رمز Sapphiren و شناسه مدل N7N بهره می‌برد. گزارش شده که این گوشی به تراشه اسنپدراگون مجهز خواهد بود و برای بازارهایی مانند اروپا و ترکیه عرضه خواهد شد.

ردمی نوت ۱۳ ۵G

نسخه ۵G ردمی نوت ۱۳ از اسم رمز Gold و شناسه مدل N17 برخوردار خواهد بود. گوشی جدید ردمی از تراشه برند مدیاتک استفاده خواهد کرد و سیستم دوربین آن نیز شامل سنسور اصلی، لنز فوق عریض و دوربین ماکرو خواهد بود. ردمی نوت ۱۳ ۵G شامل سه مدل خواهد بود که احتمالا از دوربین‌های ۵۰ مگاپیکسلی، ۶۴ مگاپیکسلی و ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره خواهند برد. گفته می‌شود نسخه ری‌برند این گوشی تحت نام پوکو روانه بازار می‌شود و به دوربین ۶۴ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود.

ردمی نوت ۱۳ پرو و ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس

ردمی نوت ۱۳ پرو از اسم رمز Zircon و شناسه مدل N16U بهره می‌برد. به مانند نسخه ۵G ردمی نوت ۱۳، این گوشی نیز به تراشه‌ای از مدیاتک مجهز خواهد بود. برای تصویربرداری، ردمی نوت ۱۳ پرو از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی ایزوسل HP3، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود.

بخش زیادی از مشخصات فنی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس احتمالا مشابه برادر کوچک‌تر خود است. با این وجود، هنوز جزئیات فنی دقیق این گوشی مشخص نشده است. ردمی نوت ۱۳ پرو و ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس در بازارهای مختلفی مانند اروپا و هند به فروش خواهند رسید.

ردمی نوت ۱۳ توربو

با اسم رمز Garnet، ردمی نوت ۱۳ توربو از سیستم دوربین مشابه ردمی نوت ۱۳ پرو بهره خواهد برد. البته برخلاف نسخه پرو سری، این گوشی با تراشه‌ای از برند کوالکام عرضه می‌شود. متاسفانه دیگر مشخصات فنی این گوشی نیز در دسترس قرار نگرفته است. انتظار می‌رود هر پنج مدل سری ردمی نوت ۱۳ با اندروید ۱۳ برپایه رابط کاربری MIUI 14 در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.

 
۱۶ شهریور ۱۴۰۲

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 28 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 7 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها