شهر موبایل رئیس ناتی داگ پس از ۲۵ سال این استودیو را ترک کرد! - گوشی سیتی

«اون ولز» که در کنار «نیل دراکمن»، نقش ریاست استودیوی ناتی داگ را بر عهده دارد؛ به تازگی خبر بازنشستگی خود را اعلام کرده و می‌خواهد تا وظایف ریاست را به طور کلی به «نیل دراکمن» بسپارد. آقای «ولز» در نامه خداحافظی که در وب‌سایت ناتی داگ منتشر کرده است؛ از تجربه‌های خود طی ۳۰ سال فعالیت در صنعت گیمینگ می‌گوید و اعتقاد دارد که «نیل دراکمن»، بهترین فرد برای هدایت ناتی داگ پس از جدایی وی است.


 

«اون ولز» در بخشی از صحبت‌های خود چنین می‌گوید:

«من حدود یک سال قبل این تصمیم خود را با تیم مدیریتی ناتی داگ در میان گذاشتم و «نیل» هم مدتهاست که از این موضوع اطلاع دارد. این تصمیم احساسات فراوان و متفاوتی را برای من به همراه داشت؛ اما از فعالیت خود در ناتی داگ طی ۲۵ سال اخیر و موفقیت‌ها و دست‌آوردهایمان به عنوان یک تیم کاملا راضی هستم.

من به توانایی «نیل» برای مدیریت و هدایت ناتی داگ طی چالش‌های پیش رو، اعتماد کامل دارم و حس می‌کنم که زمان آن فرا رسیده تا با جدایی خود، موقعیت ورود ناتی داگ به دوره‌ای جدید و تجربه موفقیت‌های بیشتر را فراهم کنم. کوچکترین شکی ندارم که ناتی داگ همچنان به جابجایی مرز‌های صنعت گیمینگ و خلق عناوین بی‌نظیر ادامه خواهد داد.»


«اون ولز» (سمت راست) و «نیل دراکمن» (سمت چپ)

در سوی دیگر، «نیل دراکمن» نیز توییتی برای خداحافظی با دوست و همکار قدیمی خود منتشر کرده و نقش وی در این استودیوی را تکرار نشدنی خوانده است. وی در توییت خود چنین می‌گوید:

«خداحافظی با رئیس، آموزگار، همکار و دوست قدیمی خود واقعا دشوار است؛ اما برای او خوشحالم و امیدوارم که از دوران بازنشستگی خود لذت ببرد. «اون»، نقش تو در ناتی داگ تکرار نشدنی است و میراث تو همیشه در تاریخ این استودیو باقی خواهد ماند.»


 

«اون ولز» از سال ۱۹۹۸ به ناتی داگ پیوست و در ساخت پروژه‌هایی چون Crash Team Racing و Jak and Daxter نقش داشت. پس از جدایی بنیان‌‌گذاران ناتی داگ یعنی «جیسن روبین» و «اندی گوین» در سال ۲۰۰۴، وی نقش ریاست ناتی داگ را بر عهده گرفت و در سال ۲۰۲۰ نیز «نیل دراکمن» را که کارگردان اصلی بازی‌های این استودیو بود؛ به مقام ریاست مشترک ناتی داگ رساند.


 

جدایی آقای «ولز» از ناتی داگ، در دوران پر تلاطمی برای این استودیو صورت می‌گیرد. با وجود موفقیت تمامی عناوین اخیر این استودیو و همچنین استقبال باورنکردنی مخاطبین از سر‌یال The Last of Us شبکه HBO، پروژه مولتی پلیر The Last of Us بارها با تاخیر و مشکلات در روند توسعه روبرو شده و نسخه پی سی بازی The Last of Us Part I نیز که در ماه مارس شاهد انتشار آن بودیم؛ به دلیل مشکلات فنی فراوان با انتقادات فراوانی از سوی گیمر‌ها و منتقدین مواجه شد.

در هر صورت، ناتی داگ به عنوان یکی از مهم‌ترین و موفق‌ترین استودیو‌های پلی استیشن شناخته شده و نام آن همواره با عناوینی با داستان‌های سینمایی و به یاد ماندنی، گرافیک بی نظیر و گیمپلی جذاب گره خورده است.


 

درباره جدایی «اون ولز» از استودیوی محبوب ناتی داگ چه می‌اندیشید؟ آیا عقیده دارید که این استودیو با هدایت «نیل دراکمن»، همچنان موفقیت‌‌های خود را تکرار کرده یا شاهد افت کیفیت عناوین ناتی داگ در آینده خواهیم بود؟

 
۲۲ تیر ۱۴۰۲

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 19 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 13 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها