شهر موبایل در iOS 17 برنامه‌های کیف پول و Find My بهبود خواهند یافت - گوشی سیتی

به گفته مارک گورمن خبرنگار بلومبرگ، iOS 17 دارای تغییرات و بهبودهایی در اپلیکیشن Wallet و Find My خواهد بود.

در پادکست MacRumors Show، گورمن امروز گفته که iOS 17 را به مانند iOS 15 می‌بیند که به جای تغییرات انقلابی یا ویژگی‌های برجسته جدید مانند ویجت‌های iOS 14 یا طراحی مجدد صفحه قفل iOS 16، روی بروزرسانی‌های برنامه‌های اصلی سیستم تمرکز دارد.

علاوه بر تغییرات در برنامه کیف پول، گورمن تاکید کرده که موقعیت مکانی و ویژگی‌های مربوط به Find My، بهبودهایی را تجربه خواهند کرد. او افزوده که در هفته‌ای آتی چیزهای بیشتری برای اشتراک‌گذاری در خصوص iOS 17 خواهد داشت.


 

او همچنین اضافه کرده که انتظار دارد «Sideloding» ویژگی باشد که فقط برای اروپا عرضه شود تا با قانون بازارهای دیجیتال مطابقت داشته باشد و توسعه دهندگان ممکن است برای در دسترس قرار دادن برنامه‌ها از طریق یک سرویس شخص ثالث هزینه اضافی متحمل شوند و این مواردد در طول رویداد WWDC خرداد ماه تشریح نخواهد شد. اپل احتمالا با این پیاده‌سازی کنار خواهد آمد، درست به مانند تغییرات نظارتی در هلند که اپل را مجبور به اجازه دادن به سیستم‌های پرداخت شخص ثالث در برنامه‌های دوست‌یابی کرد و اپل هم چاره‌ای سازش نداشت.

گورمن پیش‌تر گفته بود که watchOS 10 مهم‌ترین بروزرسانی برای watchOS از زمان معرفی آن خواهد بود. با وجود این، او خاطر نشان کرده که بروزرسانی مذکور را با مقیاس جهش از iOS 6 به iOS 7 در سال ۲۰۱۳ مقایسه نمی‌کند، بدین معنی که او انتظار ندارد طراحی اصلی این پلتفرم تغییر کند، اما ظاهرا راه‌های جدیدی برای تعامل با سیستم و استافده از اپل واچ به وجود خواهد آمد. او همچنین اظهار کرده که هیچ اطلاعاتی در مورد پشتیبانی از وجود پوشه‌های اپلیکیشن نشنیده است.

در نهایت این افشاگر عنوان کرده که macOS 14 نیز یک بروزرسانی «پیشگامانه یا مهم» نخواهد بود. او بر این باور است که اپل برای پشتیبانی از ویژگی‌هایی که به سایر سیستم عامل‌هایش برای یک تجربه متقابل پلتفرم منسجم ارایه می‌شوند، تمرکز کرده است.

 
۲ اردیبهشت ۱۴۰۲

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 25 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 22 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها