شهر موبایل خرید بلیط با قابلیت رزرو خودکار مستربلیط - گوشی سیتی

احتمالا شما نیز بارها در هنگام خرید بلیط هواپیما با تکمیل ظرفیت آن در تاریخ مورد نظر خود مواجه شده‌اید. به‌ویژه در ایام پرسفر یا مقاصد پرطرفدار که بلیط‌های آن زودتر از سایر بلیط‌ها به فروش می‌رسد. حالا تصور کنید که برای سفر خود برنامه‌ریزی کرده‌اید یا حتما باید در یک تاریخ مشخص در مقصد مورد نظر خود باشید، اما با تکمیل ظرفیت مواجه می‌شوید. در این صورت چه راهکاری برای خرید بلیط هواپیما پیش روی شما خواهد بود؟ در این مقاله می‌خواهیم یک راهکار سریع، ساده و امن یعنی قابلیت رزرو خودکار بلیط را به شما معرفی کنیم. قابلیتی که این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید در این مواقع نیز بلیط پرواز تهیه کنید.

سلب مسئولیت: سایت جی اس ام در تهیه این متن تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی درباره درستی محتوای آن ندارد.

رزرو خودکار مستربلیط چیست؟

هنگام برنامه‌ریزی سفر باید هر مرحله را با دقت کافی و در زمان مناسب انجام دهید تا با مشکلاتی مثل تکمیل ظرفیت مواجه نشوید. البته این مورد همیشه امکان‌پذیر نیست؛ گاهی ممکن است یک سفر فوری برای شما پیش بیاید و به علت محدودیت زمان باید خود را با سفر هوایی به یک مقصد دیگر برسانید. یا حتی هنگامی که تمامی برنامه‌ریزی‌های سفر را انجام دادید، هنگام خرید بلیط به دلیل زیاد بودن تقاضا، متوجه شوید که هیچ ظرفیت خالی وجود ندارد. در این شرایط چه راهکاری را در پیش خواهید گرفت؟

اولین گزینه‌ای که به ذهن می‌رسد این است که به‌صورت شبانه‌روزی تمامی سایت‌های فروش بلیط را چک کنید یا با آژانس‌های هواپیمایی در ارتباط باشید تا در صورت کنسل شدن هر بلیط بتوانید سریعا آن را خریداری کنید. این روش که به نظر بسیار زمان‌بر و پرزحمت است، چندان نمی‌تواند کاربردی باشد. چرا که ممکن است شخص دیگری زودتر از شما آن بلیط‌ها را خریداری کند.

اما می‌توانید از یک راهکار ساده‌تر استفاده کنید. راهکاری به اسم رزرو خودکار بلیط هواپیما که به عنوان یکی از خدمات مستر بلیط ارائه شده است. رزرو خودکار این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید بلیط‌های کنسل شده برای تاریخ و مقصد مورد نظر خود را بدون هیچ‌گونه دردسر و صرف زمان و انرژی اضافه خریداری کنید.

راهنمای خرید بلیط آنلاین و استفاده از قابلیت رزرو خودکار مستر بلیط

برای خرید آنلاین بلیط در شرایطی که تمامی پروازهای مورد نظر شما تکمیل ظرفیت شده‌اند، می‌توانید از رزرو خودکار استفاده کنید. به این صورت که باید وارد سامانه مستر بلیط (سایت یا اپلیکیشن) شوید و اگر با تکمیل ظرفیت مواجه شدید، گزینه ‘موجود شد رزرو کن’ را انتخاب کنید و پس از ورود به حساب کاربری، انتخاب پرواز و وارد کردن مشخصات حساب خود را شارژ نمایید.

البته توجه داشته باشید که بابت رزرو خودکار ۲۰۰ هزار تومان به مبلغ بلیط افزوده می‌شود و برای خرید چند بلیط باید حساب خود را به تعداد بلیط‌های موجود شاٰرژ کرده و تعداد را در سیستم وارد کنید.

از این مرحله سامانه کار خود را شروع می‌کند. با این توضیح که در بیشتر پروازها امکان کنسلی از جانب یک یا چند مسافر وجود دارد. در این صورت شما می‌توانید جایگزین آن مسافر شوید. سامانه خودکار مستربلیط همه مراحل را به‌صورت اتوماتیک انجام می‌دهد تا شانس شما برای تهیه بلیط پرواز را به حداکثر برساند.

در صورتی که حتی یک بلیط کنسل شده باشد، سامانه آن را برای شما خریداری خواهد کرد و از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌شود.

در صورتی که هیچ‌گونه کنسلی در پروازهای مورد نظر شما در یک تاریخ وجود نداشته باشد، هزینه در حساب شما باقی می‌ماند و می‌توانید در روزهای بعدی یا حتی برای استفاده از سایر خدمات مستربلیط از آن استفاده کنید.

از مزایایی که استفاده از قابلیت رزرو خودکار سامانه مستربلیط برای کاربران دارد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

●      تمامی مراحل خرید بلیط پرواز به‌صورت خودکار انجام می‌شود. شما فقط باید مشخصات، روز و مقصد مورد نظر را وارد سیستم کنید.

●      این سرویس بسیار ساده و کاربردی طراحی شده و می‌توانید از طریق سایت و اپلیکیشن به آن دسترسی داشته باشید.

●      سرویس مستربلیط هواپیما، آنلاین و بدون هیچ‌گونه محدودیت زمانی و مکانی است.

●      با وجود پشتیبانی، این اطمینان وجود دارد تا با آسودگی خاطر از آن استفاده کنید. در صورت بروز هرگونه مشکل نیز می‌توانید با تیم پشتیبانی در تماس باشید.

●      قابلیت رزرو خودکار یک سرویس نامحدود است و شما می‌توانید با پرداخت هزینه برای هر بار انجام موفق از آن استفاده کنید. هر رزرو نیز برای یک بلیط کاربرد دارد.

نکات مهم هنگام خرید آنلاین بلیط هواپیما

ابزارهای آنلاین در بخش‌های مختلف به شما کمک می‌کنند تا بتونید مراحل مختلف سفر را با سادگی بیشتری پیش ببرید. در این بین خرید بلیط و رزرو اقامتگاه مهم‌ترین بخش‌ها در برنامه‌ریزی سفر به‌شمار می‌روند. از سوی دیگر سفرهای زیادی از طریق حمل و نقل هوایی انجام می‌شوند و افراد زیادی پیش از سفر اقدام به خرید بلیط هواپیما می‌کنند. اگر شما هم می‌خواهید بلیط آنلاین هواپیما را تهیه کنید، بهتر است نکاتی را مدنظر داشته باشید.

●      هنگام جستجوی بلیط از سامانه‌هایی استفاده کنید که امکان بررسی و مقایسه بلیط‌ها در ایرلاین‌های متفاوت را به شما می‌دهند. با این کار می‌توانید قیمت، کیفیت خدمات و سایر موارد را به خوبی بررسی کرده، سپس بلیط را تهیه کنید.

●      بلیط‌های پرواز انواع مختلفی مثل چارتری و سیستمی دارند. بلیط‌های سیستمی قیمت ثابتی دارند و می‌توانید از چند ماه قبل آن‌ها را خریداری کنید. اما بلیط‌های چارتی معمولا توسط یک شرکت هواپیمایی اصطلاحا چارتر می‌شوند و ظرفیت‌های باقی‌مانده آن با قیمت پایین‌تری به فروش می‌رسند که در اصطلاح به آن بلیط لحظه آخری گفته می‌شود.

●      هنگام تهیه بلیط سن افراد اهمیت دارد. بلیط‌ کودکان معمولا نیم‌بها محاسبه می‌شود و بلیط بزرگسالان تمام بهاست. البته این مورد در رابطه با بلیط‌های سیستمی همیشه ثابت است ولی در بلیط‌های چارتری ممکن است قیمت بلیط کودک و بزرگسال یکسان باشد.

●      بیشتر شهرهای بزرگ بیش از یک فرودگاه دارند. از این رو هنگام تهیه بلیط توجه داشته باشید که به مقصد کدام فرودگاه بلیط تهیه می‌کنید.

 

توجه به نکات مختلف و همچنین آشنایی با ابزارهایی که به تسهیل فرآیند سفر از زمان خرید بلیط تا رزرو اقامتگاه کمک می‌کنند، باعث می‌شود تا بتوانید بخش‌های مختلف سفر خود را به خوبی مدیریت کنید.

 
۹ مرداد ۱۴۰۲

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 22 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 31 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.