شهر موبایل جزئیات فنی نمایشگر وان پلاس 10T رسما اعلام شد - گوشی سیتی

همانطور که قبلا نیز تایید شده بود، وان پلاس قصد دارد گوشی جدیدی را برای خانواده پرچمدار خود به نام وان پلاس ۱۰T در تاریخ ۳ اوت مصادف با ۱۲ مرداد رونمایی کند که در بازار چین با نام تجاری وان پلاس Ace پرو به فروش خواهد رسید. در همین راستا و تا به امروز، وان پلاس از برخی از مشخصات فنی این پرچمدار جدید مانند سیستم خنک‌سازی اتاق بخار هشت کاناله، شارژ ۱۵۰ واتی و کانفیگ حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی پرده‌برداری کرده است. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، جزئیات فنی مربوط به نمایشگر وان پلاس Ace پرو (۱۰T) در دسترس قرار گرفته است که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

طبق تیزر رسمی که وان پلاس به اشتراک گذاشته است، جدیدترین پرچمدار این برند از نمایشگر امولد ۶٫۷ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۷۲۰ هرتزی بهره می‌برد. به علاوه، نمایشگر این گوشی از محتوای HDR10+ پشتیبانی می‌کند و می‌تواند حدود یک میلیارد رنگ تولید کند. همچنین وان پلاس ادعا کرده است که نمایشگر وان پلاس Ace پرو از حاشیه نمایشگر بسیاری کمی بهره می‌برد که ضخامت آن به ۱٫۴۸ میلی‌متری می‌رسد.

شایان ذکر است که در این تیزر رزولوشن تصویر وان پلاس Ace پرو مشخص نشده است ولی براساس شایعات قبلی، پرچمدار جدید وان پلاس به نمایشگر فول اچ‌دی پلاس با نرخ تصویر ۲۰:۹ مجهز خواهد بود. از دیگر مشخصات فنی تایید شده وان پلاس Ace پرو می‌توان به تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک اشاره کرد که با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی همراه خواهد بود. البته نسخه حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی تنها مختص بازار چین خواهد بود و دیگر بازارها از حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی برخوردار خواهند بود.

در نهایت باید اشاره کرد که در پنل پشتی وان پلاس Ace پرو احتمالا دوربین سه‌گانه شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی قرار خواهد داشت. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدئویی نیز بر عهده دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود. منبع تغذیه این پرچمدار نیز باتری ۴۸۰۰ میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۵۰ واتی خواهد بود. نرم‌افزار وان پلاس ۱۰T نیز اندروید ۱۲ بر پایه رابط کاربری OxygenOS برای بازار جهانی و ColorOS برای بازار چین خواهد بود. 

 
۱۰ مرداد ۱۴۰۱

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 51 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 1 آگوست 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.