شهر موبایل تولید کیس‌های سیلیکونی اپل احتمالا متوقف خواهد شد - گوشی سیتی

به گزارش وب سایت MacRumors، ظاهرا اپل قصد دارد تا تولید کیس‌های سیلیکونی را برای همیشه متوقف کند و نسخه‌های جدیدی که سازگاری بیشتری با طبیعت دارند را جایگزین آن‌ها کند.

چندی پیش هم در خبرها،‌ آمده بود که کوپرتینویی‌ها می‌خواهند به تولید کیس‌های چرمی برای سری آيفون ۱۵ پایان دهند. تا به این لحظه، شایعات پیرامون کیس چرمی بیشتر به واقعیت نزدیک است، اما حالا با گزارش جدید ظاهرا باید انتظار این اتفاق برای کیس‌های سیلیکونی را نیز داشته باشیم.

همزمان با معرفی آيفون‌های ۲۰۲۳، ظاهرا اپل قصد دارد تا خط تولید لوازم جانبی خود را نیز بروزرسانی کرده و اتفاقات هیجان‌انگیزی در این حوزه رخ خواهد داد. بر هیچ کس پوشیده نیست که اپل همواره تلاش کرده تا محصولات خود را تا حد ممکن نوعی طراحی و تولید کند که با طبیعت سازگاری بیشتری داشته باشد و تغییرات جدید در لوازم جانبی نیز در همین راستا خواهد بود. حذف کیس‌های چرمی و جایگزین شدن آن با متریال جدید، یکی از تبعات این تصمیم جدید بوده است.

نام متریال جدید، FineWoven اعلام شده است که حس لمس آن، کاملا جدید و جذاب خواهد بود. البته مهاجرت به این نسخه کمی طول خواهد کشید و لوازم جانبی که تا به حال تولید شده و در بازار موجود هستند، همچنان فروش‌شان ادامه پیدا خواهد کرد.

بندهای سیلیکونی که برای اپل واچ استفاده می‌شود، از جمله گزینه‌های محبوب برای افرادی که به فعالیت‌های ورزشی علاقمند هستند، به حساب می‌آید. حال باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا متریال جدید با نام FineWoven می‌تواند این محبوبیت را تکرار کرده و همان حس را به کاربران القاء کند یا خیر.

 
۲۰ شهریور ۱۴۰۲

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 26 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 11 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها